
Articole care fac referire la HORA – Organizatia Patronala a Hotelurilor si Restaurantelor din Romania


Primul eveniment al anului dedicat alimentației sănătoase a românilor, o inițiativă Edenred și HORA, găzduită de Palatul Parlamentului

Concertul-conferinţă „Sursele de inspiraţie şi imaginarului muzicii clasice”, cu compozitorul Dan Dediu, încheie seria „Muzică pe pâine – despre frumuseţea muzicii clasice”

„Muzică pe pâine – despre frumuseţea muzicii clasice”: concertul-conferinţă „Codul lui Bach” cu Steffen Schlandt (clavecin)

73% dintre restaurantele din România se confruntă cu risipa alimentară: Edenred, HORA și Mastercard lansează primul Studiu privind risipa alimentară în industria locală de ospitalitate, alături de un Ghid practic, pentru operatorii de restaurante

Recital de chitară la Mediaş în cadrul The Guitar Lab/ICon Arts Transilvania 2022: Johan Fostier (Belgia) & Duo HESPERUS (Costin Soare şi Ioan Bănescu)

De la Bach la muzica braziliană: recital extraordinar al chitaristului Gustavo Costa în cadrul „The Guitar Lab”

„Muzică pe pâine – despre frumuseţea muzicii clasice”: Compozitorul Dan Dediu deschide seria de concerte-conferinţă de la Palatul Suţu

Sphera Franchise Group se alătură demersurilor umanitare și donează 30.000 euro și 10.000 de meniuri pentru susținerea persoanelor afectate de criza din Ucraina

PepsiCo și Fundația PepsiCo semnează un parteneriat cu HORA pentru a sprijini comunitățile vulnerabile și restaurantele locale

Turneul internațional "Romanian Music Journey": Montauban - Franța / Viena – Austria / Iași / București / Cluj-Napoca
![[#DordeBunșiBine] Constantin Rudnitchi: Se spune că un antreprenor este condamnat să fie optimist. Este perfect adevărat. Dar, nu poate să nu sesizeze obstacolele care îi ies în cale](https://media.iqads.ro/2021/07/constantin-rudnitchi-cover-410.jpg)
[#DordeBunșiBine] Constantin Rudnitchi: Se spune că un antreprenor este condamnat să fie optimist. Este perfect adevărat. Dar, nu poate să nu sesizeze obstacolele care îi ies în cale
![[#DordeBunșiBine] Gabriel Coșoreanu: Am vrut să arătăm cât de bogată și diversă este România datorită preparatelor unice propuse de restaurantele din țară](https://media.iqads.ro/2021/07/gabi-cosoreanu-cover-410.jpg)
[#DordeBunșiBine] Gabriel Coșoreanu: Am vrut să arătăm cât de bogată și diversă este România datorită preparatelor unice propuse de restaurantele din țară
![[#DordeBunșiBine] Alin Șerban: Noi suntem un business 100% local și vrem să susținem la rândul nostru business-urile din orașele în care activăm](https://media.iqads.ro/2021/06/alin-serban-cover-410.jpg)
[#DordeBunșiBine] Alin Șerban: Noi suntem un business 100% local și vrem să susținem la rândul nostru business-urile din orașele în care activăm
![[#DordeBunșiBine] Ana Mihăilescu: Obiceiurile culinare trebuie educate, pentru a crește impactul gastronomiei în societate](https://media.iqads.ro/2021/06/foto-ana-maria-mihailescu-cover-410.jpg)
[#DordeBunșiBine] Ana Mihăilescu: Obiceiurile culinare trebuie educate, pentru a crește impactul gastronomiei în societate
![[#DordeBunșiBine] Raluca Nicolaescu: Prin inițiativa lansată alături de HORA, ne-am dorit să-i aducem în prim plan pe oamenii din spatele business-urilor, de la manager la bucătar și până la ospătar](https://media.iqads.ro/2021/06/raluca-nicolaescu-head-of-marketing-mastercard-romania-cover-410.jpg)
[#DordeBunșiBine] Raluca Nicolaescu: Prin inițiativa lansată alături de HORA, ne-am dorit să-i aducem în prim plan pe oamenii din spatele business-urilor, de la manager la bucătar și până la ospătar
![[#DordeBunșiBine] Răzvan Crișan & Ioana Dogaru: Revenirea la normalitate depinde de fiecare dintre noi](https://media.iqads.ro/2021/06/pjimage4-cover-410.jpg)
[#DordeBunșiBine] Răzvan Crișan & Ioana Dogaru: Revenirea la normalitate depinde de fiecare dintre noi

Specialitatea casei: „Dor de bun și bine”, o campanie pentru susținerea industriei HoReCa, inițiată de HORA, prezentată de Mastercard și semnată de Golin

Centrele Comerciale Auchan și Aushopping au dat startul Sărbătorilor în octombrie, printr-o campanie de marketing experiențial și performant marca Perceptum

În prima parte a anului 2021, Salvaţi Copiii România investeşte 1 milion de Euro în dotarea secţiilor de pediatrie şi terapie intensivă neonatală, a căror stare s-a deteriorat în context pandemic

Workspace Studio, afaceri de 9 milioane de euro în 2020. Investiții de 350.000 de euro în pandemie pentru extinderea showroom-ului și lansarea în e-retail
![[2020. Ghid de supravietuire] Ștefan Chiritescu: Pentru apologetii onlineului, care credeau ca se poate muta viata cu totul in virtual, a fost testul realitatii](https://media.iqads.ro/2020/11/pjimage16-cover-410.jpg)
[2020. Ghid de supravietuire] Ștefan Chiritescu: Pentru apologetii onlineului, care credeau ca se poate muta viata cu totul in virtual, a fost testul realitatii

Workspace Studio, afaceri de 6.5 milioane de euro în primele 9 luni. Compania intră pe piața de retail cu un shop online cu produse dedicate ergonomiei

Septimiu Moldovan: Visez la un spațiu fizic în care să se regăsească la un loc muzica, obiectele de colecție, produsele de artizanat și alimentare
