PICIOR DE VACA A LA PORC

V-o spun verde inca de la inceput: McDonald's nu m-a surprins niciodata cu vreo conceptie doboritor de inteligenta. In afara unui "whooow" si a unui "he he he heeee" de acum citiva ani, regele junk-food a lucrat intotdeauna cu simboluri general - valabile. Mai nou, de cind incearca sa readuca intreaga familie la un cico, incep sa confund spiritul McDo cu atmosfera clasica de spot cu absorbant, racoritoare sau asigurari de viata.

Food styling-ul, insa, este intotdeauna ireprosabil. Alaturi de mirosul specific unei suprafete considerabile in jurul fiecarui restaurant McDonald's, imaginea produselor formeaza artileria grea de atractie a hamesitului. Uneori fotografia e atit de apetisanta, incit nu te mai intereseseaza rindurile scrise undeva, in imediata apropiere. Daca are un nume cit de cit usor de memorat, fie. Daca nu, oricum il arati cu degetul atunci cind ajungi la tejghea.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related