Pentru cei care privesc mâncarea cu seriozitate

Pentru cei care privesc mâncarea cu seriozitate

Se întâmpla uneori ca atunci când citești un meniu gândurile să înceapă să se înnoade unele de altele și acțiunea de a decide ce vrei să mănânci sau să înțelegi ce ai de ales să mănânci să devină mai complicată decât aceea de a cultiva ingredientele, de a le culege, găti și apoi mânca. În această lume complicată, în care și mâncarea are nevoie de dicționar, ajungi să oftezi nostalgic în timp ce îți fotografiezi hotdogul deconstruit, așezat pe un strat de fulgi de migdale crude și acoperit cu sos picant de cireșe amare. Decât să lupte cu noile trenduri foodie sau să încerce să țină pasul cu ele, Pizza Hut și Ogilvy face terapie cu victimele lor: 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related