În marketing să ne tăiem sau în luptă dreaptă să ne luptăm?

În marketing să ne tăiem sau în luptă dreaptă să ne luptăm?

Competiția e bună. Te forțează să creezi produse și servicii noi, să faci chestii surprinzătoare pentru inima consumatorilor, să cauți teritorii de emoții noi care pot fi vândute. Dar lupta adevărată e și mai bună. Aia în care îți iei brandul rival și îl dai de podea și apoi te urci cu picioarele pe el și sari și urli a victorie. Probabil așa arată visele directorilor de marketing. Seria făcută de Polygon, Brand Slam pare coborâtă chiar de acolo. Din scenariile la care visează cu ochii deschiși brand managerii când sunt blocați în ședințe interminabile.

Luptele sunt bazate pe WWE 2K18, un joc video în care jucătorii își pot alege staruri din wrestling sau pot crea personaje noi. Cei de la Polygon au văzut câteva personaje bazate pe mascotele brandurilor așa că au plecat de acolo și i-au adus în ring pe Ronald, fondatorul Wendy's, regele Burger King, și multe alte branduri cu brand.

De asemenea, acest comentariu de pe Youtube:

Oh boy, I can’t wait to see Pat’s Socialism Corner and the deconstruction of late-stage capitalism, all wrapped in a cheery wrestling exterior! 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related