Mai și scuipi dacă trebuie

Mai și scuipi dacă trebuie

În București, se întâmplă să treacă prin mai multe nuanțe: gălbuie, maronie, verzuie, cu iradiații care te pun pe gânduri. În Bacău, o săptămână nu a fost deloc. Bună dimineața, e 2018, și vorbim despre apă. Cea care stă la baza nevoilor umane și care este încă o problemă în mai multe zone ale lumii. 

În India, 5% dintre locuitori nu au acces la apă potabilă, ceea ce înseamnă aproape 75,8 milioane de oameni. În schimb, piața purificatoarelor de apă o duce bine - în 2015 era evaluată la aproape un miliard de euro. Campania pentru Havell, producător de filtre de apă, realizată de BBH India, se cheamă #PaniSePangaMatLo (nu irosi apa). Dar uneori e bine să o scuipi:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Campanii

Sectiune

Dictionar



Branded