Scurt moment de optimism pentru cei de pe Terra

Scurt moment de optimism pentru cei de pe Terra

Pentru cei care cred că lumea asta a luat-o complet razna și nu mai oprește la toate stațiile raționale, am făcut loc pentru un moment de redare a speranței. (El vine din publicitate, e adevărat, dar lucrăm cu ce avem și ne facem că ea nu e foarte departe de realitate). Pentru cei care cred că lumea asta nu a luat-o razna, avem doar felicitări că reușesc să se țină departe de știri.

Momentul de optimism găsit cu greu în noianul de apocalipse este un spot la Impossible Foods, compania care a creat în laborator primul burger vegetal cu gust de carne și care se numește burgerul imposibil. Reclama - care este și prima comunicare a companiei pe piață - spune povestea unui astronaut întors pe Pământ, cu un mesaj duios: speranța omenirii nu ar trebui să fie fuga pe Marte, ci salvarea a ceea ce avem deja:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related