A, ce drăguț, mulțumesc, chiar nu aveam nevoie de asta

A, ce drăguț, mulțumesc, chiar nu aveam nevoie de asta

Nu sunt doar colindele din magazine, care țopăie în diverse modalități drăgălașe pe nervii tăi, începând cu noiembrie, alergătura, căutatul, lungimea surprinzătoare a listei cu cadouri. Mai este și presiunea fericirii. De Crăciun, trebuie să fii bun ȘI fericit. Și trebuie să îți placă tot ce primești. Chiar și lucrurile care, o dată scoase din hârtia de împachetat, îți arată ostentativ că lumea ori nu te cunoaște, ori nu te înțelege, ori nu îi pasă. 

Barkley și The Missouri Lottery luptă în spotul de mai jos chiar cu bucuria falsă. Nu mimăm noi atâtea lucruri, de-a lungul anului? De ce mai este nevoie să mimăm și încântarea în fața unui cadou urât? 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related