Students’ Summer Kit: 50.000 studenți interacționează cu brandurile și angajatorii în pragul sesiunii de vară

Students’ Summer Kit: 50.000 studenți interacționează cu brandurile și angajatorii în pragul sesiunii de vară

În perioada 6 mai - 6 iunie 2019, brandurile și angajatorii își desfășoară forțele în cadrul celei mai ample campanii dedicate studenților: Students’ Summer Kit. Prin combinația perfectă între online & offline, imaginea ta de angajator sau produsele și serviciile pe care le oferi o să însoțească studenții la fiecare pas.

Când vara bate la ușă, cheful studenților de a învăța este diminuat considerabil, iar stresul din sesiunea de vară depășește cotele admise, tocmai de aceea kit-ul de vară al studentului este primit cu extaz și bucurie, fiind privit ca un reward pentru munca lor din sesiune. Kit-ul este distribuit gratuit studenților din 22 de universități, la nivel național, și conține goodies, materiale promoționale și Fițuica cv30, o publicație ce conține trei secțiuni de interes pentru studenți: sesiune, carieră și distracție. Aceasta este un material foarte bun de citit în momentele de procrastinare sau de relaxare în vacanță, dar și în momentul căutării unui job pe perioada verii sau documentării cu privire la primii pași în carieră.

Students’ Summer Kit aduce în atenția companiilor interesate de target-ul de studenți și componenta de digital, prin intermediul căreia mesajele transmise pot ajunge la 400.000 vizualizări prin medii precum social media (Facebook, Instagram), website-ul cv30.co, dar și prin direct emailing.

Pentru brandurile care au produse sau servicii care adresează studenții, Students’ Summer Kit este gândit să integreze în concept atât brand-uri potrivite pentru studenții în sesiune, cât și pe cele care au sezonalitate în consum, acestea fiind plasate si distribuite în gift bag-uri.

Posibilitățile de promovare sunt deschise și pentru angajatorii interesați să comunice ofertele de job disponibile pe perioada verii sau care vor să-și promoveze imaginea de angajator.

Pentru a primi gift bag-ul cu goodies, studenții se înscriu online, primind un cod unic de înregistrare, verificat ulterior de către reprezentanții din universități. Campania este concepută ca un proiect multibrand, în universități fiind expuse standuri de prezentare și puncte de distribuție pentru kit-urile pe care le vor primi studenții. Printre cele 22 de universități participante se numără: Academia de Studii Economice din București, Universitatea Politehnică din București, Universitatea Babeș-Bolyai, Cluj, Universitatea Alexandru Ioan Cuza, Iași, Universitatea de Vest din Timișoara. Distribuția este realizată prin intermediul echipelor de promoteri și team leaderi cv30 și durează până la 4 săptămâni, fiind constant monitorizată și ajustată de la centru.

Echipa cv30 are peste 15 de ani de experiență cumulată în comunicarea către tineri, iar acțiunile pe care le organizează în mediul universitar îi mențin ancorați în realitate și le permit să înțeleagă acest target din prisma intereselor, aspirațiilor și trendurilor din rândul studenților

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Subiecte

Sectiune



Related