Indoor
Hula Hoops, unul din cel mai mari branduri din portofoliul Intersnack Group, a fost lansat în România
Pernod Ricard și Mediascope au adus energia de festival în marile lanțuri de retail prin experiențe in-store memorabile în cadrul campaniei Summer Mix
Dare Digital semnează campania „La Pisicolog”, pentru Ceva Sante Animale, companie cu o experiență de 20 ani pe piața produselor farmaceutice veterinare din România
Cum a lansat JUNE comunicarea pentru Generatik - platforma care îți face media planul de mall în 20 de minute, nu 20 de zile
Ogilvy România și Dr. Max îl prezintă pe Maxi, o nouă experiență de interacțiune omnichannel pe piața de pharma din România
Oxygen semnează campania „Dă-ți Froo liber să alegi tot ce vrei”, care celebrează creativitatea în alegeri
PENNY marchează 20 de ani în România cu ‘Forme de dragoste’ - gesturi simple prin care avem grijă unii de alții
Touch Agency semnează „Decorează, reciclează, inspiră” – campania care transformă ouăle de Paște în manifest artistic pentru sustenabilitate
Să spunem problemei pe nume. Enroush și Line Agency luptă pentru reducerea cotei TVA la produsele menstruale
Învață de la legendele advertisingului Est European. 24-25 Aprilie: “Brands Talk: Identity & Culture”
Creștere susținută pentru Highlight Group și în 2024: cifră de afaceri cu 60% mai mare pentru Highlight PR și cu 30% pentru Highlight Agency
“Nu da spoilere cu datele de pe card”, o campanie creativă dezvoltată de Golin pentru Asociația Română a Băncilor



























