
Indoor


Touch Agency semnează „Decorează, reciclează, inspiră” – campania care transformă ouăle de Paște în manifest artistic pentru sustenabilitate

Să spunem problemei pe nume. Enroush și Line Agency luptă pentru reducerea cotei TVA la produsele menstruale

Învață de la legendele advertisingului Est European. 24-25 Aprilie: “Brands Talk: Identity & Culture”

Creștere susținută pentru Highlight Group și în 2024: cifră de afaceri cu 60% mai mare pentru Highlight PR și cu 30% pentru Highlight Agency

“Nu da spoilere cu datele de pe card”, o campanie creativă dezvoltată de Golin pentru Asociația Română a Băncilor

„Fructele iubesc Granini. Tu pe cine iubești?”: noua campanie de Crăciun îndeamnă românii să facă o surpriză Granini celor dragi

Prima campanie de promovare cu Proto Luma în România. Soprana Irina Baianț, artista care a interacționat în premieră cu publicul prin hologramă

Compania Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

„Arta Ochilor” – O fuziune între tehnologie și artă, creată de MullenLowe România pentru Clareon PanOptix, maestrul cristalinelor artificiale

Cu brandul Sissi, gusturile fine cresc odată cu tine. Caroli Foods Group și Tribal Worldwide România lansează o nouă platformă de comunicare

„Creștem o nouă generație”- noua campanie pentru lactatele de vacă de la Olympus, dedicată părinților și copiilor cu o coloană vertebrală puternică
