Săpun cu aromă de ”Ești enervant”

Săpun cu aromă de ”Ești enervant”

A trecut vremea săpunului cu parfum de eucalipt cu tentă de trandafir și accente de migdale. Sau al celui cu mosc, pentru eleganții rafinați, sau al celui cu castravete (targetul este puțin neclar aici). Acum suntem în perioada adevărurilor simple. Nu mai trebuie să sugerezi ceea ce ești. Ci doar să îți alegi, în mod exact, un săpun pe măsura statusului social.

Cei de la Whiskey River Soap Co au lansat o colecție de săpunuri care merg direct la țintă. Hipsteri, geeks, foști, grammar nazi (preferatul nostru, de altfel), tați, unchii enervanți etc. Fiecare nuanță de miros are și o explicație, pentru a nu exista confuzii inutile.

Mirosul săpunului Hipsters are esență de cafea, bacon și bere artizanală. Grammar Police miroase ca și cum ai fi enervant.

Și tot așa:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded