
Neconventional


Brandurile Pepsi și Lay’s au facilitat experiența Buzz House, casa în care mai mulți creatori de conținut și-au dat întâlnire

Alina Damaschin: S-a vorbit mult la Cannes de “Purpose fatigue”. Toate brandurile vor sa schimbe lumea, dar unele au abordat teme in mod fortat, tactic sau fara legatura cu business-ul lor

Provocarea Flight Festival și Mullen România: FLY BEYOND THE SUNSET, la singurul festival de edutainment din România

Peroni Nastro Azzurro şi Highlight Agency au inspirat mii de participanți la Neversea să trăiască din plin fiecare moment

Dragostea trece (și) prin portofel, o arată v8 și Kaufland în primul reality dating show pe nevăzute

Sector 7 HUB: Rămânem cu 2-3 idei, din care clientul o alege pe aia mai cuminte, iar noi îl răzgândim să o aleagă pe aia mai nebună, uneori în detrimentul fizic și psihic al producției

După 25 de ani de construcție continuă a experienței de echipă și a produsului de comunicare livrat către clienți și parteneri, GraffitiPR devine GRF+

Irina Rimes, primul concert în Metaverse din România pentru albumul ”Acasă”. În lume, Justin Bieber, Ariana Grande și Travis Scott au susținut concerte în Metaverse
![[Creativitate & Tehnologie] Raluca Feher: Tehnologia sunt noile haine ale împăratului. Curtea aclamă: uoau, dar ce tăietură, cusătură, clinuri, tivuri. Împăratul însă e gol](https://media.iqads.ro/2022/06/feher-cover-410.jpg)
[Creativitate & Tehnologie] Raluca Feher: Tehnologia sunt noile haine ale împăratului. Curtea aclamă: uoau, dar ce tăietură, cusătură, clinuri, tivuri. Împăratul însă e gol
![[Creativitate & Tehnologie] Bogdan Bocșe: ”Lost in translation” ar fi o descriere foarte adecvată a stării așa-zisei ”inteligențe artificiale”](https://media.iqads.ro/2022/06/download-cover-410.jpg)
[Creativitate & Tehnologie] Bogdan Bocșe: ”Lost in translation” ar fi o descriere foarte adecvată a stării așa-zisei ”inteligențe artificiale”
![[Creativitate & Tehnologie] Iarina Comănescu: Noua lume virtuală poate schimba pentru totdeauna interacțiunea cu publicul – ca brand, acum poți sta la masă cu clientul tău](https://media.iqads.ro/2022/05/picsart-04-28-02-25-11-cover-410.jpg)
[Creativitate & Tehnologie] Iarina Comănescu: Noua lume virtuală poate schimba pentru totdeauna interacțiunea cu publicul – ca brand, acum poți sta la masă cu clientul tău

AI-ul creativ, ACFC agency și Yuki Saaki. O campanie IQads care celebrează creativitatea în era tehnologiei

Povestea lui Yuki Ichiro, japonezul care l-a jucat pe Yuki Saaki în campania IQads. ”Iubirea și tsunami m-au adus în România”
