
Neconventional


Minio Studio și CeraVe România au dezvoltat o serie de activări puternice dedicate Gen Z, odată cu lansarea noii game anti-imperfecțiuni de la CeraVe
![[People of the Samsungverse] Simona Panait: Ca specialiști în marketing, tehnologia ne oferă privilegiul de a fi în primul val al schimbărilor care fac lumea mai bună, iar aceasta este componenta rolului meu care îmi aduce cele mai mari satisfacții](https://media.iqads.ro/2023/01/samsung-20220324-4060-cover-410.jpg)
[People of the Samsungverse] Simona Panait: Ca specialiști în marketing, tehnologia ne oferă privilegiul de a fi în primul val al schimbărilor care fac lumea mai bună, iar aceasta este componenta rolului meu care îmi aduce cele mai mari satisfacții

Marile branduri intră în joc. Cine sunt primii clienți care ating până la 8 milioane de români, prin noile formate de in-game advertising by Thinkdigital?

ontheroof și Fundația Metropolis ne demonstrează că uneori lucrurile mărețe se obțin cu un minim de efort

Reverse Perspective – artă și inovație într-o nouă perspectivă glo™ Hyper X2 susține o nouă instalație de artă contemporană, pe care să o descoperi într-o plimbare în București

De Sărbători, Adrian Despot și glo™ recreează vibrația Șambala din Creative Camp pentru publicul bucureștean. Simte live emoția pe 26 decembrie alături de trupa Vița de Vie

Când sărbătorile pot deveni un pic prea mult, Pepsi te ajută să le faci față în stilul tău, la Cornerul Dilemelor

IAB MIXX Awards, singurul festival internațional de digital din România, și-a desemnat miercuri, 7 decembrie, câștigătorii celei de-a 11-a ediții

Un interviu cu GPT-3. Despre sensul vieții, numere prime, umor, conștiință artificială și multe altele

MedLife semnează Galeria Poveștilor care Vindecă, prima activare de brand din România implementată cu programul de inteligență artificială Midjourney

Orice plan poate ieși Bine din Prima – o nouă campanie semnată de v8 și BRD, pentru Creditul de Nevoi Personale BRD Expresso
