Dragoste ca-n filme

Dragoste ca-n filme

E de ajuns o privire. O strangere de mana. Un sarut. Si povestea de dragoste a inceput. Regizorul Dermot Malone, Banjoman Films, surprinde intr-un film de 2 minute pentru brandul irlandez de fashion Brown Thomas subtilitatile unei relatii sublime intre el si ea. Coloristica, muzica si decorurile seteaza o atmosfera incitanta, iar scenele sub apa dau note de profunzime fanteziei.

Calatoria celor doi ii duce insa intr-un punct in care se rup unul de altul. Muzica continua, dar lucrurile nu mai sunt la fel. Si se cearta. Si nu mai sunt unul langa altul. Se opresc. Isi amintesc. Ceva iti spune ca va fi bine. E de ajuns o lacrima. O imbratisare. Un sarut de impacare. Si e bine din nou.

Cum ar fi ca la finalul filmului sa apara o promotie la un articol din gama Brown Thomas? Ar fi sfarsitul lumii. Sfarsitul lumii portretizate. Unele branduri au inteles ca povestea precede produsul. Iar cand povestea este buna, oamenii isi vor dori sa faca parte din ea. Iar produsul va fi cheia de intrare.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded