Cel mai lung “la revedere” intr-un spot de doua ore

Cel mai lung “la revedere” intr-un spot de doua ore

Daca ai zburat, stii ca trebuie sa ajungi cu 2 ore inaintea zborului la aeroport. Daca te-ai uitat la TV stii ca o reclama dureaza 30 de secunde. JSX, o companie aeriana americana, a decis sa schimbe timing-ul si a creat o reclama de 2 ore care sa comunice faptul ca te poti imbarca in terminalele lor private imediat, fara sa stai la coada.

Spotul prezinta diferite scenarii in care oamenii profita de timpul pe care il au pentru a se relaxa si se intreaba retoric de ce calatoria cu avionul presupune pierderea acestui timp. In fiecare poveste, apar scarile avionului, care sugereaza disponibilitatea si usurinta de a te imbarca.

In cele din urma, punctul de vedere al companiei este exprimat prin cea mai lunga despartire dinaintea zborului, a unui cuplu care se vede nevoit sa isi petreaca cele 2 ore luandu-si la revedere. Camera ramane fixa, iar cei doi improvizeaza si devin personajele unui lung-metraj absurd, numai bun de urmarit daca esti intr-un aeroport public si astepti sa te imbarci.

Daca ar fi promovat ca un film, in trailer s-ar spune ca aceasta este povestea fascinanta a unui tip oarecare si a iubitei lui gata de plecare, care pornesc intr-o aventura de neuitat stand in fata casei, cand in picioare, cand pe bordura, uitandu-se pe telefon, prinzand o musca, jucandu-se cu doua pietre si salutand la un moment dat pe cineva care trece intamplator prin cadru, totul intr-o atmosfera imprevizibila, pentru ca nu stii niciodata cand ea va gasi puterea sa il imbratiseze, sa il pupe si sa se urce pe scarile avionului de langa.

Spotul apartine agentiei Eleven din San Francisco, care s-a ocupat in trecut si de identitatea brandului JSX.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related