Iubirea brandurilor la datorie, cu pupici & zahăr roz

Iubirea brandurilor la datorie, cu pupici & zahăr roz

După marea petrecere a brandurilor dedicată iubirii, ce ar mai fi de spus sau de făcut pe Facebook de Valentine's Day? Nu prea multe, dar asta nu oprește brandurile să încerce. Se anunță sărbătoare, de orice fel, iar echipele de social media trebuie să spună prezent. Și cam asta s-a și întâmplat anul acesta, în așteptarea lui 14 februarie: un fel de prezent de complezență. Luați niște inimioare de la noi să nu ziceți că nu dăm.   

Așa au observat mirați și oamenii, pe Facebook. Unde e avalanșa de dulcegării față de care să ne arătăm indignați?!

 

Orișicum, noi am adunat dovezile de iubire branduite, de la noi și de la ei, după cum se vede mai jos.

ROM a început de Dragobete, în caz că se mai găsesc oameni care să zică dar avem și noi sărbătoarea noastră, de ce să luăm de la alții?

  

La Statia Universitate se sărbătorește ceva diferit:

 

Durex nu putea să lipsească de aici:

 

Dragostea se simte, zice și Coca Cola:

 

Dar sa nu uitam ca trece prin stomac:

 

 

Avem  și curățate tapițerie:

 

 Și jucării de lemn:

  

 

În afară, parca brandurile s-au pregatit mai bine. Twitter și Flying Object au invadat metroul din Londra:

 

Teleflora:

 

  

 

Lush Cosmetics North America

 

 

U.S. Postal Service

  

 Subway

 

 Denny's 

 

Stella Artois:

 

Sentimente.ro

 

 

Zoosk

 

 

Charm Studios

 

 

Studio20

 

 

ASMR, The Romans:

 

Ad Alchemy

 

 

librarie.net

 

 

Sucrazit

 

 

Imobiliare Herastrau

 

Electric Castle

 

 

Bringo

 

 Vola.ro

 

 

La blouse roumaine

 

 

World Health Organization (WHO)

 

  

the ARTIST Restaurant

 

 

 Scc.comics

 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Related