Echipa Biz a lansat astăzi BizRomânia, un proiect special care include site-ul BizRomania.ro și ediția specială a revistei, Biz România.
Realizat în timp record, proiectul este dedicat comunității de business și oferă recomandări și soluții de la cei mai puternici experți și analiști pentru traversarea cu bine a crizei coronavirusului.
"Acum este nevoie mai mult ca oricând de un proiect dedicat comunității de afaceri. Pentru că businessul trebuie să continue. BizRomania.ro își propune să fie ghidul oamenilor de afaceri în această perioadă de criză, urmând ca în aprilie să apară în print și ediția specială a revistei.", spune Marta Ușurelu (Owner Biz).
Site-ul BizRomânia.ro va prezenta soluții pentru marile companii, pentru IMM-uri, dar și pentru angajații care au nevoie să înțeleagă cum să traverseze cu bine următoarele luni.
"BizRomânia este continuarea firească a proiectului BizWorld, pe care echipa l-a început cu 10 ani în urmă. După ce ne-am mutat redacția în 11 țări, am fost nevoiți să lucrăm acum de acasă și pot să spun că ediția Biz România s-a cerut de la sine.
Este momentul să scriem acum despre cum putem trece peste această perioadă dificilă. Fără lecții teoretice sau citate din bestseller ori de la mari guru, ci cu recomandări de la oamenii de afaceri și analiștii care trăiesc acum criza globală a coronavirusului", adaugă Marta Ușurelu.
Biz România este un pilot al Biz World, proiectul special al echipei Biz realizat până în acest an exclusiv peste granițele țării.