Tangible Utopias, proiectul VR regizat de Ioana Mischie, ajunge la VRDays Europe în perioada 4-6 Noiembrie 2020

Tangible Utopias, proiectul VR regizat de Ioana Mischie, ajunge la VRDays Europe în perioada 4-6 Noiembrie 2020

Tangible Utopias (Utopii Tangibile), proiectul imersiv conceput de regizoarea Ioana Mischie, continuă turul marketurilor internaționale după participarea cu succes la ediția de anul acesta a Festivalului  Cannes XR și a Venice Production Bridge. În perioada 4-6 Noiembrie proiectul ajunge la VRDays Europe, experiență anuală care se întâmplă în decursul a 3 zile și care include atât conferințe cât și o expoziție cu privire la conținutul VR / AR / MR, creativitate și inovație. 

Ediția de anul acesta va fi una cu totul specială. Experți din domeniul AR și VR vor fi prezenți la conferințe online pe care participanții le vor putea accesa printr-o platformă de online streaming. Totodată, participanții vor avea prilejul să acceseze și să viziteze prin intermediul Lumii Virtuale VR Days, renumita expoziție Church of VR, putând astfel să exploreze o multitudine de proiecte artistice premiate și apreciate pe plan internațional. 

Reprezentanții Tangible Utopias și al celorlalte proiecte selectate la VRDays Immersive Funding Market vor participa la sesiuni de discuții și networking interactive atât de grup, cât și one on one, cu potențiali investitori și profesioniști din industrie. 

Tangible Utopias (Utopii Tangibile) este un proiect VR inovator, conceput ca o călătorie exploratorie în multiple scenarii de viitor imaginate de copiii din toată lumea, cu privire la cum ar putea arăta orașele viitorului pe termen lung. Universul VR este gândit ca o călătorie meditativă, exploratorie, interactivă într-o multitudine de orașe ficționale, în care exploratorii își pot personaliza viitorul urban ales. 

Cu sprijinul acordat de Administrația Fodului Cultural Național a fost posibilă realizarea primului modul a proiectului, iar scenariul VR al acestuia a fost realizat pe baza celor peste 200 de viziuni arhivate în cadrul Proiectului Government of Children (film, VR, web)  în cadrul căruia au fost invitați 100 de copii români cu vârste cuprinse între 7 și 12 ani să își imagineze viitorul societății în maniere cât mai creative. 

Experiența VR are multiple straturi inovatoare, atât pe plan național cât și pe plan internațional. Valorifică din plin un proces de lucru transdisciplinar și transgenerațional în toate etapele proiectului, aducând la un loc artiști și organisme și entităţi din alte sfere profesionale (psiholog, sociolog, arhitect). Totodată, Tangible Utopias propune și un nou gen audio-vizual noe-fi, concept dezvoltat de către Ioana Mischie în cadrul studiului doctoral. Spre deosebire de genul sci-fi care bazează actul creativ pe evoluția accelerată a științei, noe-fi imaginează viitoruri axate pe evoluția conștiinței umane, individuală sau colectivă.

Interactivitatea Unreal blueprints este realizată cu sprijinul lui Adrian Tăbăcaru. Componenta de dezvoltare VR în softul Unreal este semnată de Mircea Olteanu. Modelele 3D ale clădirilor din universul VR sunt realizate de Călin Bogdacenco și Alexandru Pop, care s-a ocupat și de designul arhitectural. Sunetul și muzica VR sunt semnate de Andrei Nechifor, iar editarea trailer-ului VR de Bogdan Jugureanu de la Studioset. Experiența este produsă de Storyscapes în colaborare cu Studioset și SeeThree. Cercetarea și dezvoltarea procesului au fost facilitate de Germina Ion și Theodora Giurgiuveanu. Viziunile copiilor din acest proiect au fost furnizate de Government of Children.

Proiectul este co-finanțat de Administrația Fondului Cultural Național.

Proiectul nu reprezintă în mod necesar poziția Administrației Fondului Cultural Național. Administrația Fondului Cultural Național nu este responsabilă de conținutul proiectului sau de modul în care rezultatele proiectului pot fi folosite.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Studioset

Studioset este o casa de productie si post-productie, cu sediul in Bucuresti. Compania a fost infiintata in 2007 si este formata dintr-o echipa tanara de profesionisti media care au castigat numeroase premii de-a... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related