Fundația TELUS International Romania continuă să susțină ONG-urile locale cu o finanțare totală de 100.000 USD în 2021

Fundația TELUS International Romania continuă să susțină ONG-urile locale cu o finanțare totală de 100.000 USD în 2021

ONG-urile cu proiecte din domeniul educației sau al sănătății pot aplica pentru un grant până pe 12 martie.

Fundația TELUS International Romania Community Board invită organizațiile non-profit în căutare de finanțare să-și înscrie proiectele până pe 12 martie, completând formularul disponibil.

Susținerea comunităților locale reprezintă o parte importantă din cultura TELUS International, iar 2021 este al cincilea an consecutiv în care Fundația va distribui fonduri în valoare totală de 100.000 USD proiectelor orientate către sănătate sau educație. 

ONG-urile care aplică pentru granturile TELUS International Romania Community Board trebuie să fie înregistrate în România și să depună proiecte dedicate copiilor sau tinerilor, care urmează să fie implementate pe parcursul anului 2021. Suma maximă alocată pentru fiecare proiect câștigător este de 5.000 USD, cu excepția a două programe pe an care pot primi o finanțare de până la 10.000 USD fiecare.

Anul trecut, Fundația a sprijinit 20 de ONG-uri care au desfășurat programe menite să diminueze efectele negative ale pandemiei asupra familiilor ce se aflau deja într-o situație vulnerabilă. Habitat for Humanity, Organizația Umanitară Concordia, Ateliere fără Frontiere, Little People, Asociația Adi Hădean, Policy Center for Roma and Minorities sunt câteva dintre organizațiile susținute în 2020. 

De la lansarea sa în septembrie 2016 și până în prezent, TELUS International Romania Community Board a avut o contribuție pozitivă în viața a 27.230 de beneficiari susținuți de 78 de organizații non-profit din întreaga țară.

La nivel global, TELUS International gestionează cinci Fundații: în Guatemala, El Salvador, Filipine, Bulgaria și România, fiecare distribuind 100.000 USD anual pentru a sprijini proiecte dedicate comunităților locale. Filosofia de CSR a companiei – “We give where we live” – s-a concretizat, din 2005 până în prezent, în donarea a 72 de milioane USD, finanțând 7.000 de proiecte care au implicat 2 milioane de beneficiari. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related