A doua editie a "Cluburilor de miscare si distractie" si-a desemnat castigatorii

Compania Nestlé Romania, in parteneriat cu Academia Nationala pentru Educatie Fizica si Sport Bucuresti (ANEFS) si Inspectoratul Scolar al Municipiului Bucuresti, au sustinut pentru al doilea an proiectul "Cluburi de Miscare si Distractie", la care au participat 1600 de elevi de clasa a IV-a, din sectorul 3 al capitalei. Proiectul are ca obiectiv promovarea miscarii, a sportului in randul elevilor, o conditie esentiala a dezvoltarii lor sanatoase si armonioase.

In cadrul proiectului au fost implicati 28 de studenti de la Academia Nationala de Educatie Fizica si Sport din Bucuresti, care au sprijinit voluntar activitatea invatatorilor. Reactia elevilor a fost peste asteptari. Acestia au infiintat 31 de cluburi de miscare, personalizate cu nume, sigla si slogan, care s-au inscris in concursul pentru desemnarea celui mai activ club. Pe parcursul proiectului, elevii si-au creat propriile programe de miscare, alegand de la meciuri de fotbal, baschet sau volei, la concursuri pe role, plimbari cu bicicletele si chiar jocuri dintre cele mai originale: "Mingea saltareata", "Ratele si vanatorii", "Sarpele isi prinde coada", "Crabii si crevetii", "Vulpea si gainusele". Totul a fost imortalizat cu aparatele foto de unica folosinta primite de la Nestlé, alaturi de tricouri, sepci si materiale sportive.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Oameni

Sectiune



Related