Prin noua campanie promotionala, Skol umple buzunare dintr-o alunecare

Marca de bere Skol lanseaza din aceasta luna campania promotionala "Skol umple buzunare dintr-o alunecare", prin care ofera consumatorilor sai sansa de a castiga opt premii in bani de pana la 30.000 de dolari fiecare si 150.000 de baxuri a cate 4 doze de bere Skol.

Totodata, incepand din aceasta primavara, marca de bere Skol revine in atentia consumatorilor cu o imagine proaspata. Skol se pozitioneaza ca fiind berea care te racoreste, o bere adresata persoanelor dinamice, increzatoare, tinere, cu umor, carora le place distractia.

"Din cercetarile efectuate anul trecut pe acest brand a reiesit faptul ca Skol este o bere care se bea usor si care poate fi consumata in orice moment al zilei de catre persoane dinamice si care asteapta ca aceasta marca sa le aduca un element de noutate in viata. De aceea, noua promotie vine ca o continuare fireasca a campaniei de imagine si se inscrie in istoria de comunicare a acestui brand care a oferit de-a lungul timpului elemente inedite. Spoturile Skol pe care le vedem astazi sunt primele dintr-o serie ce urmeaza sa contureze o personalitate mai proaspata, "refreshing", a brandului. Ca element de noutate, am ales simbolul "S" care prin grafica sa reprezinta alunecarea usoara si poate fi usor retinut de consumatori" declara Catalin Ignat, director de marketing URBB.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune



Branded


Related