Vocea neauzita a vidrei

Vocea neauzita a vidrei

Salut, French nerd! Qu’est-ce que tu nous a préparé pour aujourd’hui? Zici sa iubim “la nature”? Sa respectam “les animaux”? Sa traim “plus écolo”? Sa consumam “bio”? Sa invatam “le français”?

Nu zici rau. Sunt incredintata ca ai cele mai bune intentii, chiar daca joci intr-o reclama pentru o companie care are acelasi scop, sa vanda cat mai mult. De acord, orice efort al revolutiei sustenabile merita comentat. In spotul “Man versus loutre” (Omul versus vidra), de la Greenweez (marca asociata grupului Carrefour), făcut de Rosapark, un om interpeleaza niste animale care nu respecta natura: vidra distruge copacii; veverita arunca deseuri (biodegradabile) pe jos; ursul distruge fauna si dezechilibreaza rezerva de peste…un efort de psihologie inversa care te face sa gandesti/spui: nu, nu sunt animalele de vina! Esti tu, omule!

Mi-ar fi placut sa aud asta din gura vidrei, dar merge si-asa!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related