Grupul Ogilvy multumeste public clientului Carrefour

Grupul Ogilvy Romania doreste sa multumeasca intregii echipe Carrefour pentru colaborarea excelenta avuta de-a lungul celor peste 10 ani cat timp a durat parteneriatul dintre cele doua companii. Incepand cu luna iunie 2009, contul Carrefour va iesi din portofoliul grupului Ogilvy ca urmare a castigarii la nivel global a contului de creatie si strategie al retailerului Carrefour de catre Publicis Groupe, decizie care se va aplica si pe piata locala.

"Carrefour a fost un business castigat local pentru care am obtinut rezultate exceptionale de-a lungul celor 10 ani. Cu toate acestea, in mod aproape ironic, trebuie sa ne despartim de un partener drag noua intr-un context international," a declarat Manuela Necula, CEO Ogilvy Group.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Sectiune



Related