Campania digitală aniversară dezvoltată de Carrefour România și Mind Treat Studios depășește 1.000.000 de sesiuni de joc în primele 3 săptamani de campanie

Campania digitală aniversară dezvoltată de Carrefour România și Mind Treat Studios depășește 1.000.000 de sesiuni de joc în primele 3 săptamani de campanie

Carrefour România sărbătorește 18 ani de activitate, prin campania "Iubirea merită sărbătorită în fiecare zi". Aceasta are la bază un mix puternic de digital și interactive, reușind să angreneze întreaga țară într-un joc dezvoltat special cu ocazia aniversării.   

 

Petrecere după petrecere, cu premii surpriză

Simplă și intuitivă, mecanica de joc încurajează clienții să scaneze cât mai multe produse de pe banda de cumpărături, cu scopul de a aduna cât mai mulți prieteni la petrecerea organizată virtual. De la produse food, până la cele non-food, parte din gama variată a retailerului, fiecare nouă scanare diversifică atmosfera de joc și crește numărul de participanți la petrecere. 

După 100 de secunde de joc, numărul de participanți devine mai mult decât un simplu scor

Pe de o parte, acesta crește șansele de câștig a celor 100.000 de cupoane acordate PE LOC în contul clienților. Astfel, împreună cu cele 18 electronice și electrocasnice puse zilnic în joc, cât și cele 3 autoturisme MINI COOPER, jocul este un adevărat motiv de sărbătoare prin care brandul răsplătește loialitatea clienților săi

Pe de altă parte, un scor mai mare determină apariția în joc a îndrăgitei cântărețe Andra. Totul are loc într-un context de sărbătoare, pe ritmul noii piese „Iubirea e un refren!” 



1 milion de petreceri realizate 90% mobile

La trei săptămâni de la lansare, campania digitală adună peste un milion de participanți, adică un milion de bonuri de cumpărături și comenzi online participante, un trafic mobile de peste 90% și un maxim de 5,188 jocuri înregistrate per minut pe perioada campaniei. 

Astfel, folosind doar bonul de cumpărături din magazine sau codul special din mailul de confirmare comandă online, clienții au șansa de a organiza o adevărată petrecere virtuală

De la numărul de jocuri și până la numărul de participanți, cifrele sunt de cel puțin 2 ori mai mari comparativ cu campania de anul trecut, organizată cu o mecanică asemănătoare. 

 

„Faptul că o campanie digitală ajunge la acest nivel este îmbucurător atât pentru brandul Carrefour, cât și pentru piața de Digital din România. Totodată, reprezintă un semnal important că lucrurile se îndreaptă într-o direcție din ce în ce mai bună în ceea ce privește nivelul de digitalizare a userilor. Acest lucru susține dorința noastră de a dezvolta noi mecanici și experiențe digitale pentru clienții noștri.”,  Teodor Gurgui (Digital Marketing Specialist, Carrefour România).

 

De la date și tehnologie, la user focused gaming

Dezvoltat împreună cu Mind Treat Studios, jocul aniversar pornește de la dorința de a crea o întreagă experiență digitală prin care brandul testează simțurile, ritmul și atenția participanților, apoi le răsplătește cu super premii aniversare. 

 

Mind Treat Studios folosește, astfel, experiența sa în identificarea insightului emoțional ca punct de plecare în dezvoltarea ideii, cât și combinarea acestuia cu analiza rezultatelor și a datelor în timp real. De aceea, menținerea interesului utilizatorilor a fost un criteriu de bază al produsului digital, dovadă fiind faptul că utilizatorii petrec în medie 15 minute la fiecare vizită pe platforma de joc.

În plus, retenția utilizatorilor în mediul digital special creat pentru brandul Carrefour a determinat peste două treimi dintre jucători să revină și să inițieze jocuri noi. Astfel, doar săptămâna trecută, nu mai puțin de 20.000 de utilizatori au jucat peste cinci jocuri fiecare. 

"Continuitatea este un criteriu foarte important, generează familiaritate și atașament față de brand. Anul trecut am dezvoltat Hora Carrefour, un alt proiect care a atras foarte mulți participanți din rândul publicului. Utilizatorii așteptau aceeași execuție cu ocazia noii aniversări, însă am creat pentru ei un joc proaspăt, cu o mecanică familiară, dar mult îmbunătățită. Și mai sunt și alte surprize pe drum.", Costin Dragomir (co-founder Mind Treat Studios).

 

Crearea celei mai mari petreceri din țară:

Suplimentar petrecerilor organizare în format single player, caravana aniversară a reunit 12 hipermarket-uri, respectiv 8 orașe din țară. 

Formatul multiplayer, spectaculos prin faptul că adună la un loc mai mulți clienți în fața unui ecran gigantreprezintă o adevărată provocare LIVE. Astfel, nu mai puțin de 4000 de clienți Carrefour din București, Buzău, Cluj, Constanța, Drobeta Turnu-Severin, Focșani, Iași și Târgu Jiu au acceptat invitația noastră la joc! 

Marea surpriză a campaniei va avea loc pe 6 iulie. Mai precis, cu ocazia evenimentului Live & Crunchy și a concertului Andra & 3 SUD EST, parcarea hipermarketului Carrefour Brăila va găzdui o sesiune de joc aparte. Aceasta va implica întreg publicul prezent la eveniment și își propune să stabilească recordul pentru cea mai mare interacțiune mobile, LIVE din România.

Campania aniversară Carrefour continuă până pe 10 iulie 2019. 

Echipa de proiect Carrefour:
Product Owner: Teodor Gurgui
Stakeholder: Bogdan Lupu
Digital Media: Loredana Bobei
Social Media: Elena Ioniță
Designer: Andrei Călin
Server:  Daniel Sercaianu
In Store: Petruța Ghiță

Echipa de proiect Mind Treat Studios:
Designer / Product Owner: Costin Dragomir
Client Service / Big Data Analyst: Diana Dragomir
Project Manager / National In-Store Activations: Marius Apostol
Lead developer / Back-end: Claudiu Bogdan
Front-end: Adrian Caragea, Andreea Aldea
Game development: Alexandru Badea
Server: Teodor Rotaru
Directie artistica: Cristian Popa
Grafica: Laurențiu Lazar, Alexandru Nedelcu
Animator: Teofil Dobroiu
Adaptare muzică: Dragoș Stama, Cosmin Timboc
Testare: Flavian Rotaru, Ana Maria Manea

Rental & On Site Management: Backstage (Alex Gruia, Radu Botezatu, Marius Martalogu, Lavinia Popescu)

 

În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele 358 de magazine din țară, cât și prin portalul unic carrefour.ro, de unde clienţii din Bucureşti pot achiziţiona produse alimentare din secţiunea „Supermarket Online”, dar şi produse nealimentare din secţiunea Carrefour&Partenerii, cu livrare oriunde în ţară sau cu ridicare de la punctele „Click&Collect” din hipermarketurile Carrefour. Mai mult, prin platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, Carrefour le oferă clienților din cele 23 orașe: București, Cluj, Constanța, Pitești, Buzău, Brăila, Galați, Focșani, Brașov, Piatra Neamț, Iași, Botoșani, Suceava, Timișoara, Ploiești, Târgu Jiu, Drobeta, Sibiu, Râmnicu Vâlcea, Roman, Baia Mare, Satu Mare și Oradea posibilitatea de a face cumpărături din peste 50.000 de produse la preț de hipermarket, livrate în 90 de minute. De asemenea, prin intermediul Gurmandio, clienții din Baia Mare, Botoşani, Brăila, Buzău, Drobeta-Turnu Severin, Focşani, Galaţi, Iași, Oradea, Suceava, Piatra-Neamț, Târgu Jiu, Ploieşti, Râmnicu Vâlcea, Roman și Ștefăneștii de Jos pot comanda o varietate mare de preparate, atât din secțiunea de gastronomie a Carrefour, cât și de la restaurantele locale, livrare gratuită și multiple metode de plată (cash, card, tichete de masă).

Carrefour a dezvoltat pentru clienții săi mijloace inovatoare de plată, precum aplicația „Carrefour Pay”, prin intermediul căreia aceștia pot verifica preţurile din magazin sau plăti cumpărăturile direct din aplicaţie, la casele de marcat. Continuând seria inovațiilor, anul trecut, Carrefour a lansat în hipermarketul Carrefour Băneasa, serviciul integrat „Casa ta - Self Service”, prima casă de marcat unde clienții au posibilitatea să scanze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate.

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.

Mind Treat Studios este atelierul digital cu servicii complete care conecteaza brandurile cu tehnologia potrivita, pentru a identifica modalitati noi de promovare si de interactiune a acestora cu publicul larg. Este un studio specializat in experiente inovatoare si neconventionale pentru branduri romanesti si internationale. Proiectul a fost dezvoltat in intregime in-house, folosind experienta romaneasca si creatori romani care cred in munca inteligenta si folosesc expertiza ampla pentru a dezvolta proiecte pornind de la primul insight si pana la implementarea finala. O companie mereu in cautare de nou, dar care in acelasi timp respecta valoarea drumului cunoscut si dovedit. Toate acestea sunt componentele filosofiei care defineste esenta companiei: Digital everything.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related