Headvertising nu se mai plange de canicula

Dupa ce, la filmarile noii campanii de imagine a berii Noroc, oamenii agentiei au vazut ce inseamna sa fii sticlar, lumea e din nou vesela sa scrie spoturi la umbra, langa aerul conditionat. Spotul Noroc "cu sticlarul", scris de Bertha Niculescu, e primul dintr-o noua pereche de video-uri care continua pentru al treilea sezon consecutiv conceptul "dupa munca si rasplata" sub care se promoveaza populara bere a concernului InBev.

Filmat de Multimedia Est intr-o sticlarie de langa Valeni si regizat de Radu Muntean, "Sticlarul" e practic un documentar. A fost jucat chiar de respectivii meseriasi-suflatori. De altfel, probabil ca nici un actor n-ar fi rezistat inumanei temperaturi a cuptorului - caruia ii trebuie 3 saptamani ca sa fie incalzit la temperatura necesara fabricarii banalelor damigene.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related