Serban Alexandrescu la 17 ani de Headvertising: Am mai umblat la butonul "orgoliu" – care nu e inchis, insa – doar e dat la mediu

Serban Alexandrescu la 17 ani de Headvertising: Am mai umblat la butonul "orgoliu" – care nu e inchis, insa – doar e dat la mediu

Avem cativa publicitari romani deveniti autori de carte; care, in fond, nu s-au descurcat prea rau din aceasta a doua postura. S-ar parea ca, dintr-o greseala a Universului, Serban Alexandrescu (Headvertising) nu se numara printre ei. Dar e numai o chestiune de timp. Oricine il citeste prin diverse publicatii, vede vreo 4-5 carti care striga sa fie puse odata pe hartie, unde le e locul.

La 17 ani de Headvertising, Serban ne-a dus la inceputurile advertising-ului romanesc, care au coincis cat de cat cu inceputurile agentiei stabilite pe Uranus 150. Dupa ce ne-am plimbat prin dedesubturile de atunci, am inceput s-o luam usor-usor pe aleea catre prezent. Ar trebui stiut, Headvertising s-a mai schimbat un pic la fata. In ce fel, ne spune Serban. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Festivaluri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related