Articole care fac referire la Noroc
Bergenbier S.A. a lansat #TraiesteResponsabil, o campanie 360° dedicată consumului responsabil de alcool
Ultima săptămână la Sauna Fest. Spectacolul simțurilor, depășirea limitelor și magia reconectării cu sine la Therme București
Ciprian Anton, Sponsoring & Events Manager Bergenbier S.A.: Un eveniment reușit este mai mult decât o întâlnire între brand-uri și oameni
Povestea instalației „Trash into Art”. Transformarea deșeurilor de plastic în artă, mai mult decât o inițiativă plină de inspirație
Iulian Comănescu: ”Medina infinită” este despre un anumit gen de frumusețe, dar nu aceea de carte poștală sau peisaj suprasaturat cromatic de pe Instagram
Fortuna Rollercoaster. Cum vorbești cu cineva despre o experiență pe care nu a trăit-o niciodată? Printr-un carusel al emoțiilor sportive
Dorian Ilie: Companiile și brandurile au înțeles că oamenii se schimbă, că vremurile se schimbă, că efectiv nu contează cât de minunat e un produs sau serviciu, dacă valorile nu sunt unde trebuie
De la presă și PR la avocatură. Victor Stănilă: Te înveți repede să fii un om liber. Mai greu a fost cu rebrandingul și cu faptul că am devenit și propriul manager
[Creativitate & Tehnologie] GPT-3 și oamenii de la Glitch: AI vine cu marketing intelligence, noi cu creativitatea și strategia. Suntem fascinați, curioși, dar și ușor speriați de viitorul împreună
Arnold Vieriu: A fost un drum lung de la ”cum îmi aduc mie like-urile vânzări?” până la ”copilul meu stă și el pe Instagram și se pricepe cu hashtag-urile”
Alin Gherman - CEO Nobel Technologies, Olivia Vereha - co-fondator Code for Romania, Alex Glod - storyteller și speaker TEDx, Ioana Vieru- Marketer, Andrei Lasc - director de creație la Cu Substrat – vin la FUN X
[Spre Gopo] Igor Babiac: În fiecare dimineață când ieșeam din casă și ai mei credeau că merg la cursuri, eu umblam prin Torino și făceam fotografii
Ana Ularu: Am recâștigat libertatea și bucuria și neînfricarea totală. Joc cu abandon inteligent, aș zice. Și cu respect uriaș față de meseria mea.
[Povesti de fotografi] Sorin Vidis: Fotografia in Romania e o sintagma care inseamna foarte multe genuri si tipuri de joburi
[De dragul artei] Răzvan Pascu: Ce place publicului îți achită facturile. Ce e artă îți îmbogățește publicul
pastel câștigă pitch-ul de employer branding Molson Coors Global Business Services și construiește sub conceptul „Hold my beer”
Încă 50.000 de brazi în pădurile României, plantați de Bergenbier și prietenii, într-o campanie semnată de Friends \ TBWA \ Bucharest
[Românești Productions] Tino Furtuna (Film Factor): Pentru că producția principală se va orienta spre online, văd o lărgire considerabilă a serviciilor prin efectul "evantai"
Rezultate EFFIE 2018: Grand EFFIE a fost câştigat de Agenția Jazz Communication. Clientul anului este Telekom Romania, brandul anului este Telekom, iar agenția anului Leo Burnett Group/Publicis One România
Codin Caradimu (CAP), despre productia regionala Beck's - "Mr. Tomorrow": Scenariul a fost prezentat si aprobat sub forma unui videomatic care ar ingrijora orice client precaut
Publicitatea in prime time la Antena 3 si Romania TV in crestere. Printre clientii reveniti saptamana trecuta: Dedeman, Johnson&Johnson si Vodafone
30 de clienti s-au promovat pe Antena 3 si 35 pe Romania TV in prime time-ul saptamanii trecute. Cresteri ale volumelor de publicitate pe ambele statii
Publicitatea in prime time. La Antena 3 usoara crestere, la Romania TV usoara scadere. Printre clientii reveniti: Bergenbier S.A, Berlin-Chemie, Carrefour, Farmec, Hochland, Provident si Rewe




















![[Publicitar OST] Shase, vine Sasha! #fieca playlistul Sashei Tanase (Webstyler) sa va tina de cald](https://media.iqads.ro/2017/02/14910413-10208802009061571-4827351562800024859-n-cover-410.jpg)















