Brandient premiata la competitia europeana de logo design EULDA 2006

Cinci logo-uri create de Brandient au fost premiate la competitia europeana de design EULDA (European Logo Design Annual) 2006. Astfel, logo-ul Europharm a primit premiul Best of Nation, iar alte 4 logo-uri (Domo, Albalact, Smartree si Radiocom) au fost selectate pentru a fi publicate in catalogul anual Eulda 2006, care va aparea in noiembrie 2006. Competitia EULDA a primit 1000 de lucrari din 36 de tari, iar Brandient a fost una dintre cele mai premiate agentii participante. Premiile Best of Nation sunt prezentate pe pagina web: http://eulda.com/winning_logos/

«Mediul profesionist si fertil de la Brandient m-a ajutat sa creez cele mai reusite logo-uri din cariera mea. Ma bucur alaturi de ei pentru inca o recunoastere internationala a identitatii Europharm." Bogdan Dumitrache, Designer.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related