
Articole care fac referire la WPP
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii WPP


Techsylvania 2024: peste 3500 de persoane s-au adunat pentru a fi în fruntea inovației alături de lideri de la: NASA, Interpol, NATO, Mobileye, WPP, Grab si multi altii

NASA, Mobileye, WPP, Grab, PepsiCo, Indiegogo, și mulți alții vin la Techsylvania - cel mai important eveniment de business și tehnologie din Europa de Est

Asociaţia Română de Relaţii Publice (ARRP) are un nou Consiliu Director. Viorica Roșca este noul Președinte al Asociației

WPP anunță o fuzionare strategică pe piața de advertising globală: Wunderman Thompson și VMLY&R devin VML
![[Case Study] HTTPOOL-ESSENCEMEDIACOM > COCA-COLA X SNAPCHAT. Generația Z la un snap distanță de cel mai popular brand de băuturi răcoritoare](https://media.iqads.ro/2023/10/study-cover-banner-cover-410.jpg)
[Case Study] HTTPOOL-ESSENCEMEDIACOM > COCA-COLA X SNAPCHAT. Generația Z la un snap distanță de cel mai popular brand de băuturi răcoritoare

Concursul global The Big C pentru a pune capăt stigmatizării cauzate de cancer la locul de muncă este acum deschis înscrierilor

Cea mai mare rețea de antreprenori independenți, LaDoiPași, a sărbătorit recordul de 2000 de magazine în România, alături de mii de parteneri LaDoiPași
![[Refresh creativ] Bogdan Teodorescu: Consumatorii s-au schimbat, targeturile se suprapun. E mai mult zgomot, toata lumea țipă din toți rărunchii](https://media.iqads.ro/2023/04/poza-oltin-cover-410.jpg)
[Refresh creativ] Bogdan Teodorescu: Consumatorii s-au schimbat, targeturile se suprapun. E mai mult zgomot, toata lumea țipă din toți rărunchii

Ogilvy România este partenerul oficial de comunicare pentru Timișoara - Capitală Europeană a Culturii în 2023

Marile branduri intră în joc. Cine sunt primii clienți care ating până la 8 milioane de români, prin noile formate de in-game advertising by Thinkdigital?

Campanie experiment Niciodată Singur semnată de Ogilvy România. Singurătatea în imagini generate de AI

Studiu Ogilvy: Gen Z nu vrea să îi vinzi brandul tău, vrea să fie parte din universul brandului tău. Cum își pot adapta brandurile strategia pentru a construi relații pe termen lung cu Gen Z

Blocul Poveștilor Nespuse: O campanie Dr.Max semnată de Ogilvy România despre singurătatea seniorilor români

Plus de conversație. O platformă de discuții despre noua stare de bine la locul de muncă, după o idee de Ogilvy România pentru Sodexo

Alex Petrescu, parte din juriul internațional. Global Best of the Best Effie Awards, jurizeaza categoria Iridium, cel mai râvnit trofeu din competiția Effie la nivel global

The Grown-Up Playground, loc de joacă pentru adulți. Un proiect Globalworth, desenat de Ogilvy România

Thinkdigital și Anzu anunță un parteneriat strategic prin care oferă publicitate nativă în video games și e-sports în România

Asociaţia Română de Relaţii Publice (ARRP) are un nou Consiliu de conducere. Cătălin Hosu este noul Președinte al Asociației

Rețeaua de agenții de media Mindshare este pe primul loc în clasamentul WARC Media 100 pentru al treilea an la rând
![[Veterani in Media] Claudia Chirilescu: Îmi doresc să revenim la principiile fondatoare ale advertisingului](https://media.iqads.ro/2022/02/claudia-chirilescu-foto-cover-410.jpg)
[Veterani in Media] Claudia Chirilescu: Îmi doresc să revenim la principiile fondatoare ale advertisingului

Studiu Ogilvy: Influence Trends Report 2022. De la influencing-ul purpose-driven, la metavers și fenomenul incluziunii
![[Digital Trends] Mihai Bonca: Majoritatea campaniilor de azi sunt “short term”, promoții, Performance sau bazate pe “media pressure”. La final nu construiesc nimic, obiectivul este legat doar de trimestrul acesta](https://media.iqads.ro/2021/11/mihai-bonca-cover-410.jpg)
[Digital Trends] Mihai Bonca: Majoritatea campaniilor de azi sunt “short term”, promoții, Performance sau bazate pe “media pressure”. La final nu construiesc nimic, obiectivul este legat doar de trimestrul acesta

Strategii pentru brandingul de success. Notorietatea și longevitatea unei mărci - Hamish Pringle, Peter Field | Editura Polirom, 2011

MediaCom, confirmată ca noua agenție de media globală și locală, în România, a companiei Bayer Consumer Health, oferă soluții de media integrate, bazate pe analiza de date și pe relevanța mesajului

GroupM lansează INCA, o platformă de automatizare data-driven și bazată pe AI dedicată campaniilor cu influenceri și creatori de conținut

Internetics prezintă Juriul ediției cu numărul 21. Jury Chair: Hugo Veiga, Global Chief Creative Officer AKQA
