
Articole care fac referire la WPP
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii WPP


Marile branduri intră în joc. Cine sunt primii clienți care ating până la 8 milioane de români, prin noile formate de in-game advertising by Thinkdigital?

Campanie experiment Niciodată Singur semnată de Ogilvy România. Singurătatea în imagini generate de AI

Studiu Ogilvy: Gen Z nu vrea să îi vinzi brandul tău, vrea să fie parte din universul brandului tău. Cum își pot adapta brandurile strategia pentru a construi relații pe termen lung cu Gen Z

Blocul Poveștilor Nespuse: O campanie Dr.Max semnată de Ogilvy România despre singurătatea seniorilor români

Plus de conversație. O platformă de discuții despre noua stare de bine la locul de muncă, după o idee de Ogilvy România pentru Sodexo

Alex Petrescu, parte din juriul internațional. Global Best of the Best Effie Awards, jurizeaza categoria Iridium, cel mai râvnit trofeu din competiția Effie la nivel global

The Grown-Up Playground, loc de joacă pentru adulți. Un proiect Globalworth, desenat de Ogilvy România

Thinkdigital și Anzu anunță un parteneriat strategic prin care oferă publicitate nativă în video games și e-sports în România

Asociaţia Română de Relaţii Publice (ARRP) are un nou Consiliu de conducere. Cătălin Hosu este noul Președinte al Asociației

Rețeaua de agenții de media Mindshare este pe primul loc în clasamentul WARC Media 100 pentru al treilea an la rând
![[Veterani in Media] Claudia Chirilescu: Îmi doresc să revenim la principiile fondatoare ale advertisingului](https://media.iqads.ro/2022/02/claudia-chirilescu-foto-cover-410.jpg)
[Veterani in Media] Claudia Chirilescu: Îmi doresc să revenim la principiile fondatoare ale advertisingului

Studiu Ogilvy: Influence Trends Report 2022. De la influencing-ul purpose-driven, la metavers și fenomenul incluziunii
![[Digital Trends] Mihai Bonca: Majoritatea campaniilor de azi sunt “short term”, promoții, Performance sau bazate pe “media pressure”. La final nu construiesc nimic, obiectivul este legat doar de trimestrul acesta](https://media.iqads.ro/2021/11/mihai-bonca-cover-410.jpg)
[Digital Trends] Mihai Bonca: Majoritatea campaniilor de azi sunt “short term”, promoții, Performance sau bazate pe “media pressure”. La final nu construiesc nimic, obiectivul este legat doar de trimestrul acesta

Strategii pentru brandingul de success. Notorietatea și longevitatea unei mărci - Hamish Pringle, Peter Field | Editura Polirom, 2011

MediaCom, confirmată ca noua agenție de media globală și locală, în România, a companiei Bayer Consumer Health, oferă soluții de media integrate, bazate pe analiza de date și pe relevanța mesajului

GroupM lansează INCA, o platformă de automatizare data-driven și bazată pe AI dedicată campaniilor cu influenceri și creatori de conținut

Internetics prezintă Juriul ediției cu numărul 21. Jury Chair: Hugo Veiga, Global Chief Creative Officer AKQA

Mindshare își consolidează poziția de partener principal al Unilever pentru servicii de media, la nivel global și local
![[Veterani in PR] Cătălina Rousseau: Nu exista încă email-ul, imaginați-vă deci comunicarea cu diverse instituții din țară, doar prin fax și telefoane fixe](https://media.iqads.ro/2021/07/catalina-bdr-2019-cover-410.jpg)
[Veterani in PR] Cătălina Rousseau: Nu exista încă email-ul, imaginați-vă deci comunicarea cu diverse instituții din țară, doar prin fax și telefoane fixe
![[Gen Z] Radu Bucur: Sistemele de educație tradiționale trebuie să se adapteze. Presiunea pe care o pune Gen Z pe sistemele de educație, pe locul de muncă, nu are precedent](https://media.iqads.ro/2021/05/radu-bucur-ogilvy-cover-410.jpg)
[Gen Z] Radu Bucur: Sistemele de educație tradiționale trebuie să se adapteze. Presiunea pe care o pune Gen Z pe sistemele de educație, pe locul de muncă, nu are precedent

World Press Photo, cea mai importantă expoziție de fotojurnalism la nivel global, din nou la București, Cluj și Timișoara. Care e fotografia anului și cine e autorul?

Parteneriat premieră la nivel mondial. Grupul WPP și TikTok construiesc Academia TikTok, cea mai puternică rețea de specialiști în utilizarea platformei
![[Media 2021] Oana Petroff și Mihai Vișan: România a încheiat anul cu un volum total de publicitate la nivelul lui 2019, cea mai bună evoluție dintre țările UE](https://media.iqads.ro/2021/01/fotojet-4-cover-410.jpg)
[Media 2021] Oana Petroff și Mihai Vișan: România a încheiat anul cu un volum total de publicitate la nivelul lui 2019, cea mai bună evoluție dintre țările UE

Geometry anunță lansarea platformei internaționale #UpForCollab. O inițiativă menită să ofere sprijin oamenilor din industriile creative în contextul pandemiei
![[SoMe 2020] Loredana Andrei: În 2020, online-ul a devenit principala sursa de informare pentru mai multe tipuri de target decat cele cu care eram obisnuiti](https://media.iqads.ro/2020/07/loredana-andrei-cover-410.jpg)
[SoMe 2020] Loredana Andrei: În 2020, online-ul a devenit principala sursa de informare pentru mai multe tipuri de target decat cele cu care eram obisnuiti
