Rezultate spectaculoase pentru Colgate-Palmolive

La nivel international, Colgate-Palmolive a inregistrat pentru cel de-al doilea sfert al anului 2006 vanzari spectaculoase si cresteri in volumul pe unitate. Vanzarile si volumul pe unitate au crescut cu 6% si respectiv 4%. Preturile globale s-au marit cu 1,5 %, in timp ce tranzactiile au crescut cu 0.5%. Considerabila crestere a fost sustinuta de cheltuieli substantiale pentru publicitate.

Cel de-al doilea sfert al anului 2006 include costuri de 115.9 milioane de dolari, costuri aferente Programului de Restructurare desfasurat de companie. In cel de-al doilea sfert al anului 2005, venitul net a insumat 342.9 milioane de dolari, inclusiv costurile de restructurare, profitul inregistrat fiind de 54.2%. Excluzand costurile legate de programul sus mentionat, profitul final este de 56.1%, un record pentru aceasta perioada.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related