Campania Instagram Hotel, semnată de TOPGEL, a adunat peste 7500 de înscrieri

Campania Instagram Hotel, semnată de TOPGEL, a adunat peste 7500 de înscrieri

TOPGEL, cel mai mare producător român de înghețată, a încheiat campania Instagram Hotel, prin care a invitat consumatorii să retrăiască amintirile vacanțelor din copilărie. Consumatorii TOPGEL au intrat în  tragerea la sorți printr-un comentariu la postările de concurs de pe pagina de Instagram @topgel_romania.

Campania a fost întâmpinată cu entuziasm, comunitatea TOPGEL fiind deja familiarizată cu asocierile brandului și ale produselor din portofoliu, atât pe categoria de înghețată cât și pe categoria de patiserie, cu momentele plăcute din copilărie.

TOPGEL a premiat consumatorii cu câte un weekend pentru două persoane la Mamaia, Vama Veche, Brașov și Sinaia, stațiuni îndrăgite ale copilăriei.

Concursul a înregistrat 7.715 de înscrieri în cele patru săptămâni de campanie și 2.012 de noi followers pe pagina de Instagram. Reach-ul paginii a crescut cu 49.7% față de luna precedentă, vizitele pe pagină cu +664% față de aceeași perioadă, iar click-urile pe website cu +711%.

Înscrierile arată că destinația de vacanță preferată a utilizatorilor a fost Mamaia, urmată fiind de Sinaia, Vama Veche și Brașov.

 

Momente de nostalgie răsplătite cu vacanțe în stațiunile copilăriei

„Întoarcerea la cele mai frumoase momente din copilărie și permisiunea de a mai fi din când în când copii au devenit reprezentative pentru brandul TOPGEL și totodată pentru comunitatea adunată în jurul nostru.

Am reușit să identificăm stațiunile în care majoritatea dintre noi ne-am petrecut copilăriile și să invităm publicul să ne urmeze într-un joc al nostalgiei, împreună cu cei dragi, alături de care să poată crea noi amintiri de neuitat.” spune Bianca Popa, Director de Marketing TOPGEL.

 

Campania s-a desfășurat exclusiv pe Instagram. 

TOPGEL este cel mai mare producător român de înghețată și se află în top 3 jucători de pe piața de înghețată din România.

Cu o istorie de peste 27 de ani, TOPGEL are în portofoliu peste 50 de sortimente și arome de înghețată, peste 20.000 de clienți în întreaga țară, 400 de angajați, 26 de puncte de distribuție și o flotă proprie care acoperă 100% din suprafața țării. Flota dedicată este formată din 200 auto frigorifice pentru înghețată, 75 autoutilitare pentru produse de patiserie și trei camioane frigorifice.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Campanii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related