150 de romani cu #spiritliber au plecat in Vama Veche cu Pepsi

150 de romani cu #spiritliber au plecat in Vama Veche cu Pepsi

Pepsi, impreuna cu trupa Vama, i-a provocat pe toti cei prezenti la concert sa experimenze in cel mai autentic fel definitia unui #spiritliber. In timpul concertului sustinut de trupa Vama in Fabrica, Bucuresti, Tudor Chirila s-a oprit din cantat "Vara asta" si i-a anuntat pe cei prezenti ca Pepsi le-a pregatit o propunere de nerefuzat: cei cu #spiritliber sunt invitati sa continue concertul alaturi de ei in Vama Veche.

Pepsi a pregatit 3 autocare la iesirea din locatie cu destinatia Vama Veche. Cine dorea sa asculte concertul pana la final trebuia sa accepte provocarea de a pleca in toiul noptii la mare sa prinda rasaritul in Vama Veche.

 

 

150 de romani cu #spiritliber au indraznit sa traiasca un moment de neuitat. Cele 3 autocare nu s-au dovenit incapatoare, insa acest lucru nu i-a impiedicat pe multi. Si-au sunat prietenii, parintii, partenerii si apropiatii, s-au imbarcat in masinile proprii si au plecat dupa autocarele Pepsi cu destinatia Vama Veche. La ora 23:30 autocarele au pornit la drum si concertul Vama se tinea in miscare, pe drumul spre mare.

 

 

La ora 04:00 au ajuns in Vama Veche, iar la 04:30 Vama a intrat  pe scena amenajata pentru un concert acustic inedit, pe malul marii, la primele raze de soare ale diminetii. Concertul a durat pana la ora 05:00, iar la 06:00, dupa rasarit, participantii au fost invitati in autocare pentru drumul spre casa.

 

 

"Vorbim adesea despre real-time marketing. Ni-l dorim deoarece stim ca numai asa putem face diferenta intr-o piata sufocata de comunicarea, ba functionala, ba dorit emotionala. Si cine altcineva ar putea face acest real-time marketing daca nu doua branduri in adevaratul sens al cuvantului? Doua branduri care pot starni emotie in starea cea mai pura? Asa s-a nascut, practic, acest proiect. Pepsi si Vama, doua branduri care stiu sa provoace WOW. Si pentru ca Pepsi aniverseaza anul acesta 50 de ani de spirit liber in Romania, ne-am dorit ca 2016 sa fie un an al experientelor de neuitat pentru toti cei care traiesc la unison cu acest brand, indiferent de varsta. De aici si pana la acest eveniment a fost doar un pas.

Pepsi si Vama s-au intalnit, nu pentru prima oara, ce-i drept, s-au placut si au produs, iata, ceea ce putem numi cu certitudine un brand experience memorabil. A urmat un scenariu perfect in care doua spirite libere si-au unit fortele si iata-ne acum cu inca o poveste de spus despre istoria Pepsi in Romania.

Vineri seara a fost pentru toti cei prezenti un moment pe care nu-l vor uita niciodata si pe care il vor povesti dupa ani si ani, cu aceeasi sclipire pe care am vazut-o in ochii tuturor in seara concertului Vama. A fost o experienta gandita pentru cei ce sunt cu adevarat spirite libere. Si ghici ce? Ele exista! Sunt aceia dintre voi care ati rupt-o la fuga spre porti cand Tudor Chirila a facut super-anuntul – PLECAM IN VAMA!, aceia care v-ati sunat familiile sa ii anuntati ca veniti a doua zi dimineata acasa, aceia care v-ati chemat prietenii sa plecati in Vama pentru ca nu ati mai prins loc in autocare, aceia care ati cantat sus si tare versurile Vama intr-un unison de 150 de voci, aceia care ati surprins rasaritul in apa marii...aceia care ati indraznit sa fiti ceea ce stiti ca sunteti...spirite libere", sustine Cristina Radu (Group Brand Manager CSD & Energy Drinks PepsiCo Romania).

 

 

Campania aniversara Pepsi „50 de ani de spirit liber in Romania. Si ieri. Si azi.” se adreseaza tuturor romanilor care cauta mereu momente de spirit liber, fie ca fac parte din primele generatii de iubitori ai brandului in Romania, sau din generatia tinerilor care traiesc in universul Pepsi in prezent.

De la inceputul anului, brandul incurajeaza romanii sa puna in continuare pasiunea mai presus de orice, sa isi depaseasca limitele, provocand regulile si status quo-ul, asa cum a facut in ultimele cinci decenii. Evenimentul Pepsi in parteneriat cu trupa Vama poarta semnatura de #spiritliber si duce mai departe povestea Pepsi in Romania.

Partenerii care au dat dovada de spirit liber: Agentia de Vise, Roton, Graffiti BBDO, Tribal, OMD, Best Music, Eurolines, Acolo si Rocco Media.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Sectiune



Branded


Related