Adi Bulboacă: Mi-am imaginat că o să fiu fotograf de modă, că o să fiu celebru și că o să fac foarte mulți bani. În scurt timp mi-am dat seama că nu mă interesează nimic din scenariul ăla

Adi Bulboacă: Mi-am imaginat că o să fiu fotograf de modă, că o să fiu celebru și că o să fac foarte mulți bani. În scurt timp mi-am dat seama că nu mă interesează nimic din scenariul ăla

Fotografia trebuie să aibă sens. Asta e cel mai important pentru Adi Bulboacă. Dincolo de subiectele alese, de temele care îl obsedează în anumite perioade, de proiecte comerciale sau personale, sau de felul în care experiența i-a schimbat amprenta, fotografia trebuie să emoționeze, să aibă impact. Și încearcă să stea pe drumul acesta și să nu se îndepărteze prea tare de țintă. Când începe ceva personal, pune comercialul pe pauză. A învățat asta cum șase ani, când timp de o lună s-a plimbat cu trenul prin România și a locuit prin gări și pe tren.

Intra in contul tau sau creeaza-ti unul pentru a citi acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related