Curs de vanzari. Cum sa vinzi orice oricui - Zig Ziglar | Editura Curtea Veche, 2019

Curs de vanzari. Cum sa vinzi orice oricui - Zig Ziglar | Editura Curtea Veche, 2019

"Profesionistul de succes din domeniul vanzarilor stie ca fericirea nu inseamna placere, ci victorie, ca, daca faci ceea ce trebuie sa faci atunci cand trebuie, vei fi, in cele din urma, capabil sa faci ceea ce vrei atunci cand doresti sa o faci. Si cel mai important lucru, profesionistul de succes din vanzari stie si intelege crezul vanzarilor: Poti avea tot ce iti doresti in viata daca ajuti suficiente persoane sa obtina ceea ce vor!"
Zig Ziglar

 

Zig Ziglar (n. 1926) este unul dintre cei mai apreciati autori de literatura motivationala.

S-a nascut intr-o zona rurala din Alabama, iar mai tarziu familia sa s-a mutat in Yazoo City, statul Mississippi. S-a inrolat in Marina americana, iar dupa lasarea la vatra, in 1946, a studiat la University of South Carolina. Curand insa, a abandonat facultatea si a inceput sa vanda vase de aluminiu pentru Wearever Aluminum Company.

In 1968, a devenit vicepresedinte si director de training la Automotive Performance Company, mutandu-se la Dallas, Texas. In 1970, si-a inceput cariera de conferentiar in domeniul motivational. Numele sau este astazi, pentru multa lume, sinonim cu notiunile de incredere, motivare si succes.

De-a lungul a treizeci de ani, a capatat statura unei personalitati de talie mondiala, fiind in prezent presedintele Corporatiei Zig Ziglar, cu sediul in Dallas, o organizatie cu peste saizeci de angajati, al carei scop este acela de a ajuta oamenii sa-si utilizeze cu succes resursele fizice, mentale si spirituale.

De acelasi autor, la Curtea Veche Publishing au mai aparut: Dincolo de varf (2000), Putem creste copii intr-o lume negativa! (2000), Secretul casniciei. Idila poate dura o viata (2001), Motive pentru a zambi (2002), Alte motive pentru a zambi (2007) si Gandeste optimist intr-o lume cenusie (2007).

 

Cartea a apărut în România la Editura Curtea Veche.

 

Info:

  • Titlul original: Selling 101: What Every Successful Sales Professional Needs to Know
  • Ediția a II-a 2019, broșată
  • Traducător: Marius Chitoșca
  • Dimensiuni: 130 x200
  • 104 pagini
  • ISBN: 978-606-44-0177-9
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related