"Suntem brazilienii marketingului cultural"

Sibiul este Capitala Culturala a Europei in 2007. Multe proiecte culturale, multi turisti, multe schimbari de infrastructura a orasului. Pe langa toate acestea, foarte important, Romania "se va vedea" in Europa printr-o campanie care promoveaza evenimentul cultural al anului. Lucian Georgescu, Managing Partner gav|Scholz&Friends, si Marius Rosu, Directorul de Creatie al agentiei, ne povestesc de ce au ales "Normal. Sibiu." pentru a vorbi batranului continent despre Sibiu si despre Romania.

IQads: Cat de mult inseamna proiectul Sibiu pentru voi?
Marius Rosu: Pentru mine inseamna foarte mult, avand in vedere ca m-am nascut la 80 de km de Sibiu. Sunt de-al casei acolo. Pictor la origine.
Lucian Georgescu: Esential. Asta e ceea ce ne-am dorit intotdeauna. Am fondat impreuna cu Marius gav|balkanski intial ca un atelier de marketing cultural si nu ne-a fost usor. Nici financiar si nici in ceea ce priveste mentalitatea locala. Azi facem o campanie care tine de marketingul cultural si care se va vedea pe canale de televiziune europene in foarte scurt timp. E foarte important si suntem mandri ca in acest moment comunicam pentru tara si ne facem treaba cu placere si profesionalism.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Sectiune



Branded


Related