Puterea magică a gândului - David J. Schwartz | Editura Curtea Veche, 2020

Puterea magică a gândului - David J. Schwartz | Editura Curtea Veche, 2020

De ce unii reușesc, iar alții nu? Ce au unii și nu au ceilalți? Dr. David J. Schwartz nu s-a mulțumit cu răspunsurile psihologiei, sociologiei sau ale istoricilor.

Autorul a refuzat să creadă că factori precum ereditatea sau condițiile sociale ar fi decisivi pentru o viață împlinită financiar, sentimental sau social. Așa a descoperit că succesul imens al unor oameni nu se datorează neapărat inteligenței, educației sau norocului. La baza lui stă o putere interioară, pe care au cunoscut-o marile personalități istorice și pe care o poți descoperi și tu, aplicând principiile din această carte.

În cadrul cercetărilor pe care le-a făcut pentru această carte, dr. Schwartz a intervievat lideri din diferite domenii de activitate, iar concluziile la care a ajuns au schimbat mentalitatea a milioane de cititori din întreaga lume. Ceea ce a pornit de la o intuiție s-a dezvoltat într-o concepție coerentă asupra fericirii personale.

"O lectură accesibilă, cu principii clar formulate și un ton entuziast, primul bestseller al lui David J. Schwartz, Puterea magică a gândului, a rămas, de-a lungul timpului, un reper fundamental în literatura motivațională."
Editor

 

Dr. David J. Schwartz (1927–1987) se numără printre clasicii literaturii motivaționale, iar cărțile sale au devenit bestselleruri imediat după publicare. Cariera sa de orator, începută într-o modestă școală de țară, a cunoscut o ascensiune impresionantă. Dr. Schwartz a ținut peste 3 000 de seminare despre vânzări și management, a activat ca profesor la Universitatea de Stat Georgia din Atlanta și a fost fondatorul și președintele companiei Creative Educational Services, o firmă de consultanță specializată în dezvoltarea personală a liderilor.

 

Cartea a apărut în România la Editura Curtea Veche.

 

Info:

Titlul original: The Magic of Thinking Big
Ediția a V-a 2020, paperback
Traducător: Marius Chitoşcă
Dimensiuni: 13.0 x 20.0 cm
328 pagini
ISBN: 978-606-44-0723-8

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related