Secretele succesului. Cum să vă faceți prieteni și să deveniți influent - Dale Carnegie | Editura Curtea Veche, 2021

Secretele succesului. Cum să vă faceți prieteni și să deveniți influent - Dale Carnegie | Editura Curtea Veche, 2021

Secretele succesului este una dintre cele mai cunoscute și mai citite cărți din toate timpurile, care a ajutat numeroși oameni să dobândească succesul ce le scăpa până atunci printre degete.

La fel de valabile astăzi ca în urmă cu aproape un secol, la prima apariție a acestei cărți clasice, principiile prezentate de DALE CARNEGIE îți arată cum să devii un interlocutor agreabil, de ce e bine să fai complimente dezinteresate, când e cazul să te retragi dintr-o dispută, ce anume trezește dorința de cooperare a partenerilor, cum să faci o bună impresie de la prima întâlnire, cât de important e zâmbetul, prin ce strategii te poți autopromova în ochii celorlalți, în ce fel poți adresa critici fără să provoci resentimente, de ce e recomandat să admiți propriile greșeli înainte de a le face reproșuri altora, cât de adevărat e proverbul care spune că „vorba dulce mult aduce”, cum să răspunzi la plângerile altora, unde se termină sinceritatea și începe brutalitatea, de ce nu funcționează pe termen lung strategia de a da ordine, cum să te ajuți ajutându-i pe ceilalți și multe altele.

Atât personalitatea vorbitorului, cât și mijloacele lui de comunicare influențează abilitățile de relaționare ale interlocutorului. Peste cincizeci de milioane de cititori din întreaga lume, printre care lideri mondiali, personalități din media, oameni de afaceri și autori de succes, au învățat acest lucru de la Dale Carnegie.
The New York Times

Îți poți face mai mulți prieteni și poți încheia mai multe afaceri în două luni, dovedindu-ți interesul față de ceilalți, decât în doi ani, încercând să-i faci pe ceilalți să fie interesați de tine.
Dale Carnegie

Ideile lui Carnegie despre importanța inteligenței emoționale și a gândirii pozitive sunt, poate, mai potrivite ca niciodată pentru incertitudinile lumii moderne.
The New Yorker

 

Dale Carnegie (24 noiembrie 1888), pe numele lui real Dale Carnagey, s‑a născut într‑o familie săracă de fermieri americani. După absolvirea facultăţii, a vândut cursuri prin corespondenţă în Nebraska şi a obţinut câteva roluri ca actor la New York, fără prea mare succes. În 1912 a fost angajat de Young Men's Christian Association să predea cursuri pentru adulţi şi a descoperit, fără să își fi propus, o metodă de a diminua teama celor care vorbesc în faţa unui public numeros. Astfel a început faimoasa carieră a lui Dale Carnegie, care a ajuns să fie considerat cel mai mare autor de literatură motivaţională al secolului al XX‑lea. În anii ’50 au început să prindă contur proiectele din cadrul programului Dale Carnegie Training, care se bazează pe principiile promovate de fondatorul său.

Recunoscut recent de către Wall Street Journal ca una dintre cele 25 de francize de înaltă performanță, programul Dale Carnegie Training a elaborat cursuri disponibile în 25 de limbi, în Statele Unite ale Americii și în alte 80 de țări. În prezent, partenerii din cadrul programului Dale Carnegie Training colaborează cu sute de corporații medii și mari, precum și cu diferite alte organizații pentru a ajuta firmele să aibă succes, derulând cercetări referitoare la creşterea randamentului angajaților, cu accent pe conducere, vânzări, funcționarea echipelor, servicii pentru clienţi, promovarea afacerii, îmbunătățirea procesului muncii și alte calități necesare în management.

 

Cartea a apărut în România la Editura Curtea Veche.

 

Info:

Titlul original: How to Win Friends and Influence People (Revised Edition)
Ediția a IV - a 2021, cartonată
Traducător: Marius Chitoșcă
Dimensiuni: 15 × 23 cm
416 pagini
ISBN: 978-606-44-1076-4

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related