Da sau nu. Ghidul deciziilor eficiente - Dr. Spencer Johnson | Editura Curtea Veche, 2012

Da sau nu. Ghidul deciziilor eficiente - Dr. Spencer Johnson | Editura Curtea Veche, 2012

Într-o perioadă când mulţi au învăţat să fie sceptici când vine vorba de răspunsuri simpliste, milioane de oameni au descoperit că adevărurile simple din parabolele lui Spencer Johnson s-au dovedit a fi extrem de utile.

Da sau nu prezintă un sistem practic sclipitor pe care oricine îl poate folosi pentru a lua decizii mai bune, atât în viaţa profesională, cât şi în cea personală.

Milioane de oameni au învăţat cum să se concentreze pe nevoile reale, cum să îşi creeze opţiuni mai bune şi să descopere consecinţele alegerilor pe care le fac şi mai ales cum să îşi identifice şi apoi să folosească integritatea şi intuiţia pentru a câştiga încrederea în sine şi eliberarea de orice temere.

"Da sau nu reprezintă o lectură esenţială. Puteţi să o citiţi în avion şi să aplicaţi lecţiile imediat."
Jack E. Bowsher

"Această carte simplă, dar extrem de abilă, consiliază cititorul, astfel încât să ia cele mai bune decizii, să înveţe să distingă între nevoie şi dorinţă, între iluzie şi realitate, să aibă încredere în intuiţia sa şi în credinţele sale personale, să evite jumătăţile de adevăr şi hotărârile luate sub presiunea unor temeri."
Publishers Weekly

"Dr. Johnson, supranumit şi Regele Parabolelor, este considerat cel mai bun atunci când vine vorba de furnizarea unor soluţii simple la cele mai complexe subiecte."
USA Today

 

SPENCER JOHNSON (1938–2017) este autorul sau coautorul mai multor bestselleruri The New York Times. A devenit celebru pentru faptul că abordează probleme complexe și propune soluții simple. În 2005, după șapte ani de la apariție, cartea Cine mi‑a luat cașcavalul? a fost declarată de Amazon.com cel mai bine vândut titlu de la înființarea site‑ului.

 

Cartea a apărut în România la Editura Curtea Veche.

 

Info:

Titlul original: "Yes" or "No": The Guide to Better Decisions
Ediția a III-a 2012, paperback
Traducător: Irina-Margareta Nistor
Dimensiuni: 14 × 20,5 cm
136 pagini
ISBN: 978-606-588-288-1

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related