Tinerii în Arenă – Drumul de la idee la succes în afaceri începe cu un program de mentorat

Tinerii în Arenă – Drumul de la idee la succes în afaceri începe cu un program de mentorat
  • A treia ediție a celui mai important eveniment de business adresat tinerilor va avea loc pe 19 mai 2022.
  • 59% dintre tineri consideră că a doua cea mai importantă barieră în a-și porni o afacere este lipsa mentoratului.

Conform ultimului studiu PulseZ, 44% dintre tineri doresc să învețe cum să își deschidă un business, iar 58% dintre tinerii participanți la studiu vor să pornească o afacere, iar 2% deja au făcut-o, 14% urmează în anul următor. Însă o informație extrem de relevantă rezultată din același studiu este că 59% dintre tineri consideră că a doua cea mai importantă barieră în a-și porni o afacere este lipsa mentoratului, după lipsa finanțării (74%). Ca domenii în care tinerii își gândesc viitoarele business-uri 35% este domeniul alimentar, iar 21% în domeniul imobiliar.

Spiritul antreprenorial al tinerei generații poate și trebuie să fie motorul creșterii economiei și mediului de afaceri din România. Este de ajuns finanțarea ideilor? Cu siguranță nu, mentoratul din partea unor antreprenori cu succese notabile în business fiind cu siguranță un sprijin la fel de solid precum cel financiar. Tocmai acesta este crezul pe care îl are și îl promovează evenimentul Tinerii în Arenă, un proiect care aduce față în față tineri cu inițiativă antreprenorială și investitori cu multă experiență în domeniul afacerilor. Susținut de nume marcante ale mediului de afaceri, primele ediții au avut priză la publicul țintă, evenimentul evoluând consistent de la 1.800 la peste 42.000 de tineri care au urmărit online cea de-a doua ediție.

Organizat de Fundația Romanian Business Leaders, evenimentul va avea loc pe 19 mai în cadrul Summit-ului Romanian Business Leaders 2022 ce se va desfășura în format hibrid la Crowne Plaza Bucharest Hotel cu participarea a peste 250 de antreprenori de top și lideri din business-ul autohton.

Tinerii în Arenă coagulează energia și dorința antreprenorială a tinerilor din România celebrând spiritul antreprenorial și oferind inspirație, motivație și informație. Studiile arată că 1 din 2 tineri la nivel național își doresc să fie antreprenori sau manageri și de aceea este necesar să primească sprijinul necesar pentru a le da viață încă din perioada de liceu și facultate.

Până la a obține succesul dorit, antreprenoriatul este un drum sinuos. Pentru a pune în evidență latura nevăzută a sa și a arăta realitatea antreprenorială care, dincolo de succes, înseamnă multă muncă, riscuri, perseverență, eșec, sacrificii și timp investit, un număr de șase antreprenori de succes vor fi prezenți la eveniment. Mai mult decât a fi simpli jurați ai proiectelor înscrise în concurs, aceștia le vor împărtăși tinerilor motivația și sfaturile necesare implementării ideilor lor de afaceri. În plus, aceștia le vor transmite participanților anumite valori pentru a reuși o transformare atât la nivel național, cât și la nivel personal, prin antreprenoriat.

Noua generație, supranumită genZ, generația digitală este inteligentă și vizionară, poate mai mult decât niciodată în istorie. Merită să deschidem o fereastră pentru a-i înțelege mai bine. Noi avem de învățat de la ei, așa cum și ei au nevoie de încrederea pe care ți-o dă un mentor. ”Tinerii în arenă” este prilejul oportun pentru a ne conecta și a forma viitorii mentori care să ducă mai departe cu perseverență misiunea de mentorat în construirea unei afaceri”, a declarat Dragoș Petrescu, președinte Romanian Business Leaders și liderul de proiect Vreau să fiu Antreprenor & Insights.

Ca la fiecare ediție, ne propunem să aducem în prim plan antreprenori de succes care pot fi modele pentru tânăra generație și care se implică prin mentorat în businessurile tinerilor din România, o nevoie pregnantă a tinerei generații, care a reieșit și din studiul PulseZ realizat în 2021. Pe lângă ghidarea pe drumul antreprenoriatului, acești lideri vor transmite importanța și valorile activității de mentorat, pentru ca mai departe cei care vor beneficia acum de ele să le transmită la rândul lor către alte generații de antreprenori. Astfel, acești tineri vor înțelege importanța ghidării primite în demersurile lor și vor deveni modele de urmat pentru alți tineri din generația lor care capătă încredere că se poate da viață planurilor și pasiunilor lor.

Tinerii în Arenă este un concept marca Vreau să fiu Antreprenor și Insights, un proiect Romanian Business Leaders. Studiul Insights PulseZ este un studiu realizat anual de către Vreau să fiu Antreprenor & Insights cu scopul de a afla ce vor, ce fac și cum gândesc reprezentanții generației Z.

Ediția a 3-a a evenimentului Tinerii în Arenă are drept sponsori: Banca Transilvania, Impetum Group, FAN Courier. Printre susținătorii evenimentului se numără: First PR Agency, Business Mentors, Eventmix, Green Village.

Ca parteneri media menționăm: AGERPRES, HotNews, New Money, IQads, Revista Cariere, Curs de Guvernare, Economistul, Club Economic, România Durabilă, Adservio, România Pozitivă, Repatriot, Jurnalul de afaceri, iar ca partener monitorizare presă: Klarmedia.

TiA este un program prin care ne propunem să punem reflectorul pe tinerii cu potențial și ideile lor de business care într-o zi, prin sprijinul mentorilor cu experiență, pot reprezenta următorul unicorn al României.Tineri la nivel național sunt acceptați într-un program de mentor de 4 luni la finalul căruia vor ajunge să își prezinte ideea de business în fața unor antreprenori de top pentru a primi sprijin.

VSFA este un program național prin care ne propunem să promovăm gândirea și acțiunea antreprenorială în rândul tinerilor din România. Desfășurăm conferințe în țară (peste 300 evenimente până acum, începând din 2013) iar impactul lor a depășit 40.000 de tineri.

Misiunea Insights este aceea de a sprijini organizațiile să se dezvolte prin potențialul și creativitatea unora dintre cei mai antreprenoriali și inovativi tineri din România. Sprijinim astfel dezvoltarea tinerilor și apropierea lor de mediul de business, în timp ce aducem un plus de valoare firmelor românești de toate dimensiunile, pentru a susține dezvoltarea economică. Am organizat 9 bootcampuri până acum, iar proiectul a primit în 2019 premiul  la categoria Top 10 Programe Globale pentru dezvoltare ecosistem de inovație de la ITU, Agenția Națiunilor Unite pentru Informații și Telecomunicații.

Romanian Business Leaders (RBL) este o organizație apolitică, neguvernamentală și non-profit care oferă o platformă de acțiune și implicare socială pentru antreprenorii și șefii de companii din mediul de business privat.

RBL face România o țară mai bună pentru business și pentru români, prin proiecte care îmbunătățesc educația, antreprenoriatul și buna guvernare în România. Proiectele RBL sunt inițiate și dezvoltate pe bază de voluntariat de cei peste 200 de membri, antreprenori și executivi de top din România.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related