[Game Changers] Andreea Ivănescu: În ziua de azi nu mai există profilul „gamer-ului”, ci mai degrabă există câte un joc pentru fiecare

[Game Changers] Andreea Ivănescu: În ziua de azi nu mai există profilul „gamer-ului”, ci mai degrabă există câte un joc pentru fiecare

Andreea Ivănescu are 33 de ani și este Senior Brand Manager la Riot Games, Berlin. Se ocupă de marketing și brand pentru League of Legends și Riot Forge în Polonia și Europa de Sud-Est. A început să lucreze în industria de gaming în 2012, la Gameloft, o companie care produce în principal jocuri pe telefon. Prima sa poziție a fost de Game Community Manager global, unde construia comunități și strategie pe Social Media pentru jocurile lor.

Componentele sociale ale jocurilor au evoluat mult mai mult. Dacă înainte îți făceai prieteni în ghilda de Warcraft și vorbeați doar despre strategiile de raid, azi iți aduci prietenii de pe Insta și stați „just chatting” în joc. Jocurile acum sunt un mediu mai imersiv de socializare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related