TIFF x Vodafone: frumusețea tehnologiei într-un regal cinematografic

TIFF x Vodafone: frumusețea tehnologiei într-un regal cinematografic

Pentru a marca parteneriatul strategic cu TIFF, Vodafone le-a propus o experiență unică celor peste 100.000 de participanți de la cel mai mare festival de film din România. Ca parte a conceptului ”Emoții noi. Aceeași conexiune”, Vodafone a scos în evidență frumusețea tehnologiei și a repus în scenă unele dintre cele mai cunoscute opere cinematografice. Parteneriatul TIFF x Vodafone a însemnat un sprijin real și pentru generație de mâine de cineaști prin programul ”Let’s Go Digital!”.

 

Emoții noi. Aceeași conexiune. Provocarea.

Vodafone a investit în tehnologie, iar creativitatea și spontenaitatea au venit de la participanții la Festivalul Internațional de Film Transilvania. Piața Unirii, una dintre cele mai emblematice locuri din Cluj-Napoca, a fost gazda instalației digitale Vodafone. În scurtă vreme, experiența oferită de Vodafone a devenit o atracție turistă în sine pentru că fiecare participant de la TIFF  a avut oportunitatea să devină regizor și să reinterpreteze o serie de capodopere cinematografice. Participanții au fost cei care au spus ”acțiune, motor!” folosind o serie de senzori, iar instalația digitală Vodafone s-a ocupat de procesele tehnologice pentru redarea unor emoții noi, pozitive.

Toți vizitatorii au descoperit astfel o latură a tehnologiei despre care se vorbește mai puțin: frumusețea. Vodafone a demonstrat că o tehnologie complicată poate să fie ușor de folosit, indiferent de vârstă. În plus, instalația digitală Vodafone a fost exemplul clar că tehnologia are puterea să îi aducă mai aproape pe cei dragi, într-un singur loc. Dovadă că participanții la experimentul digital s-au consultat, întrecut și sprijinit în redarea aceluiași film în moduri diferite.

Dintre cele 10 filme incluse în experimentul digital Vodafone, de cea mai mare atenție din partea regizorilor ad-hoc s-au bucurat capodopere precum ”Fantoma de la operă” (1925), ”Charlie Chaplin, Pay day” (1920), ”White Zombie” (1932), ”Nosferatu” (1922) și ”Stan și Bran. Aviatori” (1932).

Emoții noi. Aceeași conexiune. Comunitatea

Parteneriatul TIFF x Vodafone s-a concretizat și într-una dintre cele mai așteptate evenimente asociate festivalului. Cei mai importanți lideri și personalități din Transilvania, alături de comunitatea de business și reprezentanți de seamă ai lumii artistice au fost invitați la Seara Vodafone, într-un loc emblematic: Da Pino. Evenimentul a fost un prilej de relaxare, crearea de noi conexiuni profesionale și culturale, un schimb de valori între generații și regiuni.

Emoții noi. Aceeași conexiune. Let’s Go Digital.

Pentru a marca reluarea parteneriatului cu TIFF și pentru a fi cu adevărat alături de comunitatea de artiști și de reprezentanții industriei filmului din România, Vodafone a susținut programul Let’s Go Digital prin care adolescenții pasionați de film, fotografie și editare video au avut ocazia unică de a lucra alături de regizori români la TIFF.

Atelierul de creație susținut de Vodafone le-a oferit șansa să exploreze lumea filmului sub îndrumarea experților din industrie, fiind o rampă de lansare pentru tinerii creativi, interesați să dezvolte o carieră în industria cinematografică. De la momentul lansării programului și până astăzi, peste 400 de liceeni s-au bucurat de experiența ”Let’s Go Digital!”.  Cei mai mulți dintre aceștia au absolvit ulterior studii în domeniu și au cariere solide în industrie.

Conceptul “Emoții noi. Aceeași conexiune” pentru marcarea parteneriatului TIFF x Vodafone a fost realizat de Oxygen.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oxygen

Oxygen este o agentie integrata de comunicare, cu sedii in Bucuresti si Cluj-Napoca. Cu peste 13 ani experienta pe piata, Oxygen a lucrat de-a lungul anilor cu branduri si companii locale si internationale, din... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related