SocialPedia 41: Ce trebuie să știi despre Antreprenoriat & Freelancing, cu Stela Bizdu, Anita Sima și Mădălina Preda

SocialPedia 41: Ce trebuie să știi despre Antreprenoriat & Freelancing, cu Stela Bizdu, Anita Sima și Mădălina Preda

"Antreprenoriat & Freelancing" este tema ediției 41 a SocialPedia. Evenimentul este dedicat tuturor pasionaților lumii digitale și se va organiza offline, pe 13 septembrie 2022, de la ora 18:30, la Restaurant Monarh din București.

Speakerii acestei ediții sunt: Stela Bizdu - Antreprenor în domeniul agricol, Anita Sima - Head of Micro Lending Products BCR și Mădălina Preda - Professional Organizer.

Antreprenorii și freelancerii formează o comunitate din ce în ce mai mare în România. Așa că această ediție le este dedicată lor.

În 2021, erau aproximativ 27.6 milioane de freelanceri în Europa, conform datelor Eurostat. Cei mai mulți dintre ei au început ca angajați înainte de a-și lansa propriile business-uri. Studiile arată că 94% dintre actualii freelanceri/antreprenori au lucrat full-time într-o companie.

La nivel global, conform datelor din GEM 2020/21 Women’s Entrepreneurship Report, 11% dintre antreprenori sunt femei, pe când Europa înregistrează un procent redus aproape la jumătate, de doar 5.7%. La finalul anului 2021, date ale ONRC arătau că numărul femeilor acționari (sau asociați) în firme din România deținea o pondere de peste 37% din totalul de acționari/asociați. (Sursa: Startarium)

La SocialPedia 41 discutăm despre provocările antreprenorilor și freelancerilor în România și despre cum îți pot organiza mai bine banii și timpul.

Vom aborda toate aceste subiecte alături de speakerii noștri:

  • Cum decizi să fii freelancer/antreprenor? Ce trebuie să știi înainte?
  • Care sunt punctele forte/punctele slabe ale freelancingului și antreprenoriatului?
  • Ce provocări de comunicare apar în freelancing și antreprenoriat cum reușești să le depășești?
  • Ce soluții de digitalizare a afacerilor exista si ce oportunități de finanțare?
  • Cum pot aplica antreprenoarele pentru programul Femeia Antreprenor?
  • Cum pot freelancerii și antreprenorii să se organizeze mai bine din punct de vedere financiar? Cum să își stabilească prețurile/fee-urile?
  • Cum pot freelancerii și antreprenorii să își organizeze eficient timpul, astfel încât să fie productivi la muncă și să aibă și viață personală?
  • Cum îți împarți viața între antreprenoriat/freelancing, familie, prieteni și hobby-uri?

“Antreprenorii și antreprenoarele ne arată tot mai mult că există dorința de schimbare de mentalitate, că vor să facă pași rapizi către digitalizare, și au nevoie tot mai mult să primească consiliere pentru dezvoltarea și transformarea businessului. George pentru afaceri răspunde la toate aceste schimbări și oferă un ecosistem bancar complet, care este utilizat cu încredere de peste 125.000 de companii. Susținem evenimentele SocialPedia pentru că au creat deja o comunitate strânsă, care schimbă idei și soluții, iar noi suntem aici să rămânem conectați la nevoile în schimbare ale antreprenorilor, freelancerilor și ale celor care doresc să-și deschidă o afacere”, a declarat Anita Sima, Head of Micro Lending Products BCR.

"În România avem din ce în ce mai mulți antreprenori și freelanceri la început de drum, de aceea ne-am gândit că o ediție dedicată lor le va fi folositoare pentru a învăța să își gestioneze mai bine banii și timpul. Aducem povestea inspirațională a Stelei Bizdu, vorbim despre programul Femeia Antreprenor și, la final, descoperim tactici eficiente de time management.”, declară organizatorii evenimentului. 

Înscrierile gratuite se fac online.    

Speakeri:

Stela Bizdu - Antreprenor în domeniul agricol

Mamă, soție, fiică, antreprenor, speaker, influencer și una dintre persoanele cu dizabilități din România (amputație de gambă picior stâng în urmă unui accident auto).

A lansat pagina social media @stepsbystela, unde își documentează viața într-o nouă ipostază. Este destinată femeilor pe care încearcă să le inspire. Vrea să le încurajeze că frumusețea nu are reguli. Vrea să le transmită tuturor femeilor cât de important este curajul de a fi ele însele.

Anita Sima - Head of Micro Lending Products BCR

Anita Sima ocupă poziția de Head of Micro Lending Products BCR din decembrie 2021 și are o experiență vastă în activitatea de creditare și finanțare a microîntreprinderilor și IMM-urilor.

Anterior a lucrat în mai multe instituții importante din sectorul bancar, fiind implicată atât în dezvoltarea de produse, cât și în cea de vânzare. Este pasionată de inovație și de căutarea de soluții personalizate pentru antreprenori și antreprenoare, cu accent pe oferirea de consultanță proactivă în funcție de nevoile de business.

Mădălina Preda - Professional Organizer

Mădălina Preda este Chronic Disorganization Specialist®, Time Management & Productivity Specialist și CVOP™️ - Certified Virtual Organizing Professional. În plus, este deschizător de drumuri în domeniul organizării și planificării profesioniste în România, cu peste 10 cursuri și workshopuri create și livrate în ultimii 3 ani către companii și oameni obișnuiți.

Powered by Answear România
Sponsored by George by BCR
Parteneri: Liliac, Siviero Maria
Partener media: Kiss FM
Parteneri Media: Zile şi Nopti, Doza de Comunicare, IQads, IQool, Flawless, SocialWeb.ro, ASC
Locație: Restaurant Monarh, Calea Plevnei 44 - 46, Bucuresti

SocialPedia este un proiect educațional dedicat tuturor pasionaților și specialiștilor în digital din România. Premiat la Webstock 2018, proiectul s-a transformat într-un eveniment lunar, unde oameni de succes din online împărtășesc secretele muncii din spatele ecranului. Obiectivul nostru? Sã contribuim la creșterea calitativă a comunității de digital din țară.

Organizatori:

De 15 ani creator de conținut și social media specialist, Sabina Cornovac se dedică dezvoltării de proiecte educative pentru comunitatea de social media din România și este adepta conceptului de comunicare Human2Human. Sabina scrie pe sabinacornovac.ro și este creatoarea comunității #SocialPedia.

Iulia Stănescu este digital communications consultant. Are un puternic background în jurnalism online și PR. Cu peste 15 ani de experiență în comunicarea digitală, Iulia crede cu tărie în conținutul original și în interacțiunea dintre oameni, atât online, cât și offline. De doi ani de zile a început să lucreze pe cont propriu și are în portofoliu clienți din zona culturală, turism, educație financiară, antreprenoriat, evenimente și fotografie

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related