Articole care fac referire la Webstock
[Brand Pulse] Dana-Cristiana Teodorescu: Îmi doresc o reorientare către identitatea locală și mândria națională, pentru că respectul față de țară crește atunci când ne recunoaștem valoarea prin simboluri autohtone
Curajul de a spune lucrurilor pe nume: Cheil România își consolidează departamentul creativ cu o echipă care pune umanitatea înaintea ego-ului
[Brand Pulse] Andreea Stoenică: Marketingul nu înseamnă doar rezultate rapide, ci felul în care reușești să rămâi prezent în viața oamenilor
Privim viitorul educației în ochi: AVE și Tribal Worldwide România spun povestea liderilor din învățământ
Conan PR la 15 ani: Agenția independentă raportează o creștere de 30% și atrage branduri de top în portofoliu
Să spunem problemei pe nume. Enroush și Line Agency luptă pentru reducerea cotei TVA la produsele menstruale
SocialPedia 69: Despre comunicarea de nișă în social media cu Diana Cosmin, Mariana Romanică și Ioana Maria Alexandra
SocialPedia 68: Despre puterea femeilor în digital cu Ela Crăciun, Manuela Ciugudean și Ioana Dumitrache
DDB România câștigă pitch-ul Zentinor cu o campanie despre energia care te ajută să fii mereu pe fază
Navigând prin schimbare - o analiză detaliată a comportamentului consumatorilor în contextul economic actual, în noul Consumer Report lansat de Starcom Romania
SocialPedia 67: Despre obiecții în social media și planificare în business cu Andrei Dunuță și Mihaela Ionescu
Jam Session Agency, agenție de comunicare integrată, câștigă 11 premii la Gala Romanian PR Award și la Internetics Gala 2024, împreună cu 7 dintre clienții agenției
La 18 ani, Golin lansează programul de mentorat „Perspective”, în parteneriat cu World Vision România
Jam Session Agency a semnat campania creativă eMAG Black Friday și a dus familia Căutărescu în “Dallas”. Serialul.
„Ora Lipsă”, documentarul realizat de site-ul Totul despre Mame pentru Philips Avent, premiat cu GOLD si SILVER la Webstock Awards 2024
SocialPedia 65: Totul despre Influencer Marketing în 2024 cu Dr. Alexandra Mircea, Andrei Nebunoiu și Emil Rengle
LINE Agency câștigă 4 premii la Webstock 2024 pentru excelența în campaniile de comunicare integrate și social media
Două trofee la Webstock pentru Beko România: inovație și performanță în portofoliul de branduri al companiei
InfluenceMe 2024. Numărul campaniilor cu influenceri crește, dar capacitatea influencerilor de a impacta indicatorii de brand scade în majoritatea cazurilor
SocialPedia 64: Totul despre Instagram Marketing în 2024 cu Cristina Stroiu, Adrian Anghel, Alina Greavu și Florin Grozea
Cu brandul Sissi, gusturile fine cresc odată cu tine. Caroli Foods Group și Tribal Worldwide România lansează o nouă platformă de comunicare
SocialPedia 63: Totul despre antreprenoriat în 2024 cu Anita Sima, Octavian Gheorghe și Antonia Negrău
AVON și Kaufland România susțin Caravana Cancel Cancer și consolidează informațiile despre educație și prevenție
DDB România și Pepco România lansează campania „Discuții din inimă” pentru a încuraja comunicarea sinceră dintre părinți și copii



































