Audi ataca Sudul SUA

Producatorul de automobile germane Audi si-a dezvaluit de curand obiectivele strategice cu privire la patrunderea pe piata sudica a Statelor Unite, in special in orasele Miami si Phoenix, anunta Adweek.

Anul acesta, Audi a inregistrat o crestere a vanzarilor de 40% in Miami, de 25% in Dallas si de 15% in Atlanta. In intervalul 2005-2007, Audi va introduce pe piata 19 produse noi, inclusiv primul SUV, Q7 si noul TT coupe.
Audi va fi pozitionat mai curand ca o achizitie de lifestyle decat ca un triumf al ingineriei germane, o miscare asemanatoare celei facute de BMW in ultimii 2 ani. Audi incepe sa fie recunoscut ca o marca de lux si este pentru Volkswagen ceea ce reprezinta Lexus pentru Toyota - un pas mai departe in cadrul aceleiasi familii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related