![[HeroesOfTech] ”Îmi place să am grijă de Oameni”](https://media.iqads.ro/2019/12/leuven-14-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la Lexus
![[HeroesOfTech] ”Îmi place să am grijă de Oameni”](https://media.iqads.ro/2019/12/leuven-14-cover-410.jpg)
![[Din spatele camerei] Mihai Marius Apopei: Singurul inconvenient al nostru este faptul ca trebuie sa ne trezim dimineata](https://media.iqads.ro/2019/07/mihai-marius-apopei-cover-410.jpg)
[Din spatele camerei] Mihai Marius Apopei: Singurul inconvenient al nostru este faptul ca trebuie sa ne trezim dimineata
![[An productie: 2018] Jocuri Playstation recreate in Bucuresti, culise de fashion week si-o reclama generata de AI. La pupitru: Icon Films](https://media.iqads.ro/2019/01/collageiconfilms-cover-410.jpg)
[An productie: 2018] Jocuri Playstation recreate in Bucuresti, culise de fashion week si-o reclama generata de AI. La pupitru: Icon Films

Diana Pop, Shake: Un consumator informat cere mai mult decat beneficiile unui produs. Incepe sa ceara atitudini, pozitii
![[Salutari din Iasi] Ciprian Ionescu, September Media: Ce ne-a limitat uneori au fost temerile clientilor legate de iesirea din zona de confort in care erau obisnuiti pana atunci](https://media.iqads.ro/2016/06/gfk-gsc-romania-075-copy-cover-410.jpg)
[Salutari din Iasi] Ciprian Ionescu, September Media: Ce ne-a limitat uneori au fost temerile clientilor legate de iesirea din zona de confort in care erau obisnuiti pana atunci

Brands & Communities 2015 pe scurt: Nu exista comunitati de brand, ci nevoi ale comunitatilor la care brandul trebuie sa raspunda intr-un mod relevant
![[SMARK KnowHow: Brands and Communities 2015]: Antreprenorii vorbesc despre comunitatile construite in jurul propriilor proiecte](https://media.iqads.ro/2015/05/collage7-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow: Brands and Communities 2015]: Antreprenorii vorbesc despre comunitatile construite in jurul propriilor proiecte
![[SMARK KnowHow: Brands and Communities 2015]: Comunitati sub lupa, din perspectiva oamenilor de research](https://media.iqads.ro/2015/05/collage6-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow: Brands and Communities 2015]: Comunitati sub lupa, din perspectiva oamenilor de research
![[SMARK KnowHow: Brands and Communities 2015] Se poate croi o comunitate relevanta si pentru brandul meu?](https://media.iqads.ro/2015/05/smarkknowhowpanel2-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow: Brands and Communities 2015] Se poate croi o comunitate relevanta si pentru brandul meu?

Exercitii de marketing digital: Workshop sustinut de Costin Radu (The Geeks) la Brands & Communities 2015

Brands & Communities 2015: Tactici si strategii de digital pentru coagularea comunitatilor relevante in jurul brandului tau
![[Neconventionalul zilei] O noapte din Kuala Lumpur, luminata de Lexus (si de sute de oameni in costume cu LED-uri)](https://media.iqads.ro/2014/07/lexus-cover-410.jpg)
[Neconventionalul zilei] O noapte din Kuala Lumpur, luminata de Lexus (si de sute de oameni in costume cu LED-uri)

John Pallant (Saatchi & Saatchi): In publicitate, oricine poate deveni cel mai bun, indiferent de tara in care traieste

Toyota si Lexus Romania in 2012: evolutia pietei si a vanzarilor, eficienta programului Rabla si strategia de promovare
![[UPDATE] Agentiile din Romania nominalizate la Golden Drum 2011: iLeo, Leo Burnett, McCann, Next, Ogilvy, Propaganda, Publicis, Saatchi&Saatchi, Senior Interactive](https://media.iqads.ro/2011/09/photo-large-14892-cover-410.jpg)