Lăcrămioara Brecea: Un discurs care va fi memorat de public este unul care se folosește de emoție. Mixul perfect este 51% informație, 49% emoție

Lăcrămioara Brecea: Un discurs care va fi memorat de public este unul care se folosește de emoție. Mixul perfect este 51% informație, 49% emoție

Momentul unui discurs în public nu este ceva ușor pentru mulți. Nu trebuie nici măcar să fie în fața unui auditoriu mare, ca să ne tremure vocea de emoție și chiar să ne blocăm. Există o rețetă a unui discurs care ajunge la public, face diferența, își atinge obiectivele, spune Lăcrămioara Brecea, trainer în public speaking. Și ne învață că aceasta conține: informație, emoție și autenticitate. Importante sunt, însă, și obiectivele cu care pornim într-un astfel de demers, chiar dacă suntem conștienți de ele sau nu.

"Cei mai mulți cursanți îmi spun că vor mai mult, dar când sunt puși în fața oportunității, din cauza emoțiilor se blochează. Acest lucru se întâmplă pentru că punem prea multă presiune pe noi și uităm că de fapt învățarea în relaxare, are o rată de retenție mult mai importantă".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related