Este modul în care brandul alege sa se adreseze publicului.
În funcție de preferințele, pregătirea și nivelul de înțelegere al său, comunicatorul va concepe un anumit tip de mesaj.
Tonul vocii sau tone of voice poate fi informal, serios sau pur si simplu amuzant etc
Recomandarea privind tonul cu care se comunica este dată de agenții colaboratorilor săi, pentru ca aceștia să înțeleagă mai bine cum abordează modalitatea de realizare și distribuire a materialelor de campanie.


![[Brand Pulse] Andreea Stoenică: Marketingul nu înseamnă doar rezultate rapide, ci felul în care reușești să rămâi prezent în viața oamenilor](https://media.iqads.ro/2025/10/andreea-stoenica-1-cover-410.jpg)
![[AIdea] Robert Dumitru: AI-ul este următorul pas logic în evoluția comunicării, la fel cum au fost tiparul, internetul sau social media](https://media.iqads.ro/2025/09/thumbnail-cri7742-edit-cover-410.jpg)
![[AIdea] Robert Voicu: Cel mai mare risc cu AI-ul este că sună convingător chiar și când greșește. Dacă nu-l verifici și nu-l pui la îndoială, intri într-un cerc vicios. Fără filtru critic, apare „lenea mentală”](https://media.iqads.ro/2025/08/dsc02725-cover-410.jpg)
![[AIdea] Olivia Spânu & Karla Georgescu: În „epoca AI”, creativitatea e pusă sub lupă, dar nu dispare. Are ocazia să evolueze](https://media.iqads.ro/2025/06/imagine-olivia-karla-cover-410.jpg)
![[Scoala ADC*RO] Andrian Brinovanu: Generația mea? Păi, suntem ăia „cu AI-ul la gât”, cum bine se știe, permanent conectați și, dacă se poate, cu un neuron înaintea algoritmului](https://media.iqads.ro/2025/06/whatsapp-image-2025-06-03-at-22-57-26-cover-410.jpg)
![[Case Study] HA.RO, brandul care găsește echilibrul între inspirație și relaxare: statul cu folos](https://media.iqads.ro/2025/05/ha-4-cover-410.jpg)


![[AIdea] Ana Deacu: Dacă AI-ul ar fi un coleg, l-aș descrie ca fiind unul neobosit, mereu dispus să ofere ajutor în sarcinile repetitive, însă a cărui muncă ar trebui verificată constant de un superior](https://media.iqads.ro/2025/04/ana-deacu-digitas-cover-410.jpg)
![[AIdea] Gabriel Branescu: Nu cred în ideea că „AI-ul o să ne ia joburile.” Cred că o să ne ia scuzele. Dacă știi ce vrei, AI-ul nu te înlocuiește. Te amplifică. Dacă nu știi, te lasă gol și expus](https://media.iqads.ro/2025/04/468215160-590583586835575-2940314689285525354-n-cover-410.jpg)


![[SoMe Update] Claudia Bodnar: Dacă nu citești ce îți scrie comunitatea, nu cred că poți înțelege real pentru cine faci social media](https://media.iqads.ro/2024/05/claudia-bodnar-color-cover-410.jpg)

![[Marcom 2024] Alina Galeriu - Olteanu: Anul trecut am simțit mai mult decât oricând o nevoie colectivă de reîntoarcere către repere simple și stabile](https://media.iqads.ro/2024/02/alina-galeriu-cover-410.jpg)

![[Start in industrie] Miruna Ciura: Cel mai productiv lucru pentru creativitate sunt constrângerile, de orice fel. Te pun în poziția de a găsi ce-i esențial într-un lucru](https://media.iqads.ro/2023/12/miruna-ciura-conan-pr-1-cover-410.jpg)


![[SoMe Update] Patricia Bălan: Încearcă lucruri noi, îndrăznește, limita-i la cer! Dar cerul trebuie să fie mereu nevoia brand-ului](https://media.iqads.ro/2023/10/rsk-4309-1-cover-410.jpg)

![[Influencer Update] Miruna Grecu: Agențiile văd influencerii în general ca pe potențiali parteneri cheie în strategiile de promovare](https://media.iqads.ro/2023/06/miruna-grecu-cover-410.jpg)

![[SoMe 2023] Diana Restivan: Acum, mai mult ca oricând, copywriting-ul implică human approach. Campaniile care au o abordare cât mai relatable sunt cele care prind](https://media.iqads.ro/2023/04/19400661-1900570026635157-1752822653685953627-o-cover-410.jpg)
![[Start in industrie] Ana Gune: Comunicarea de marketing în digital nu e doar despre cuvinte frumoase și audiențe înțelese bine, este despre rezultate și date](https://media.iqads.ro/2023/05/poza-ana-cover-410.jpg)
![[Creative 2023] Codin Caradimu: Crizele adesea ni le facem singuri, sunt rezultatul panicii si a unei nevoi de senzational care sustine cu fermitate o structura invizibila pe care se bazeaza societatea de cateva zeci de ani incoace](https://media.iqads.ro/2023/04/thumbnail-img-9406-cover-410.jpg)

![[PR & Comunicare 2023] Alina Galeriu-Olteanu: Ca industrie, am ajuns să excelăm la a suplini lipsa bugetelor prin creativitate. Ceea ce este bine pe de-o parte, însă ne și tocește resursa umană](https://media.iqads.ro/2023/03/alina-galeriu-cover-410.jpg)










