Advertisingul si revistele fashion

Revistele fashion din New York sarbatoresc deja primavara, prezinta AdAge. Revistele din luna martie, ca si cele din septembrie, care au cel mai mare numar de aparitii in fiecare an, vor depasi cu mult rezultatele de anul trecut.
Revista Elle, de exemplu, a inregistrat in luna martie a anului trecut un total de 283,2 pagini de advertising, a declarat Carol A. Smith, senior VP-group publishing director al Elle, revista a Hachette Filipacchi Media U.S. Editiile de anul acesta vor inregistra un salt de 23%, pana la un total de 348,2 pagini cu reclame, a dezvaluit aceasta.

Advertiserii de moda cred ca revistele au o valoare deosebita pentru ca o fotografie frumoasa arata mai bine pe o coperta sau pe o pagina lucioasa decat pe un site.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune



Branded


Related