Social Moms a organizat cea de a 8-a ediție a marelui Picnic în Familie, transformând pajiștea de la Roaba de cultură într-un uriaș loc de joacă în aer liber

Social Moms a organizat cea de a 8-a ediție a marelui Picnic în Familie, transformând pajiștea de la Roaba de cultură într-un uriaș loc de joacă în aer liber

Picnicul în familie din Parcul Herăstrău a devenit deja o tradiție pentru familiile din București și din zonele limitrofe. Ajuns la a opta ediție, marele picnic dedicat părinților și copiilor și-a propus să transforme și anul acesta pajiștea de la Roaba de Cultură în cel mai mare loc de joacă și distracție în aer liber.

Cu peste 10.000 de părinți și copii care au ales să petreacă timp de calitate împreună, Picnicul Social Moms din acest an a creat cadrul perfect pentru o zi plină de voie bună: ieșirea la iarbă verde, joaca, ateliere creative și educative pentru cei mici, spectacole și concerte pe scenă, concursuri și activări din partea partenerilor.

Gazda evenimentului a fost Dan Cruceru, aka Taticool, influencer, om de televiziune și fondatorul Taticool Shop și Asociația Taticool, care a întreținut atmosfera la scenă pentru show-urile pregătite de micii artiști și sportivi invitați de organizatori.

One Learning a deschis programul cu o sesiune de mișcare și gimnastică pentru a înviora atmosfera. Apoi, zeci de copii au pășit cu emoții și entuziasm pe scenă pentru a încânta spectatorii cu demonstrații de gimnastică ritmică, dansuri, karate, teatru și muzică.

Pe pajiștea de la Roaba de Cultură, copiii au participat la numeroase ateliere creative și educative, concursuri și activări distractive:

-  s-au întrecut la tir cu arcul, mini fotbal, volei, badminton și turnball în spațiul amenajat de Decathlon special pentru acest eveniment;
- s-au jucat și s-au distrat alături de trupa Coloricii, la standul Vedra International
- s-au jucat, au colorat, au deslușit labirinturi și au savurat bunătățile Toni Junior, la standul Delaco
- au participat la un atelier de experimente organizat de Arkedo Kindergarden & International School;
-  au jucat cel mai mare joc ”Nu te supăra”, adus de Roovi;
-  și-au activat creativitatea în cadrul atelierului de colorat organizat de Nestle;
-  și-au printat fotografii și au umplut un panou mare cu desene create de ei, împreună cu Epson;
- s-au împrietenit cu alți copii la standul De-a Joaca, unde au putut încerca o mulțime de jocuri și jucării;
-  atelierul de brățări și roata norocului i-au încântat pe micuți la cornerul DoppelHerz;
- s-au dat în leagăn și s-au jucat la cornerul Drool.ro, unde au avut parte și de mici surprize
- s-au transformat în personajele preferate pictându-se pe față și au făcut poze cu mascota LinoLada, la cornerul Podravka;
-  au experimentat și învățat lucruri noi în cadrul atelierelor de arts&crafts: codițe colorate, pictură cu nisip, tatuaje, imprimeuri colorate, bijuterii din creioane colorate, pictură pe figurine ipsos, pictură pe căsuțe realizate din materiale reciclate, pictură pe tricouri, origami, aritmetică distractivă, au fabricat slime și au aflat de unde vine și cum se face mierea.

Atmosfera a fost mai dulce datorită biscuiților Poieni, perfecți pentru pauza de gustare, și mai răcoroasă datorită înghețatei delicioase adusă de Cremeria Matei.

Avene și Klorane au oferit participanților produse de îngrijire și creme cu protecție solară, iar specialiștii de la cornerul lor au transmis infomații utile despre importanța îngrijirii corecte a pielii.

La cornerul Magnapharm, animatorii au gândit activari speciale pentru cei mici: face painting, baloane colorate, dar și baloane de săpun. Părinții au putut afla sfaturi și informații despre produsele destinate copiilor din gamele Humer, Bebedril, Infacol, Co-Lactase și Baby Guard.

Voluntarii de la Crucea Roșie Română le-au oferit părinților și celor mici demonstrații de prim ajutor și le-au explicat despre importanța prevenției.

În fiecare colț al pajiștei, copiii și părinții au putut descoperi ceva nou, educativ, distractiv sau creativ datorită efortului partenerilor care s-au alăturat organizatorilor și cu ajutorul cărora o zi obișnuită de sâmbătă s-a transformat într-o mare distracție pentru copii.

Intrarea la eveniment a fost gratuită pentru întreaga familie și sunteți așteptați cu voie bună și numeroase surprize și la ediția din septembrie a celui mai mare Picnic Urban.

Picnic în Familie este un proiect Social Moms, realizat cu sprijinul sponsorilor și partenerilor: Decathlon, Delaco, Honda, Epson, MagnaPharm (Klorane Romania, Eau Thermale Avène,  Humer, Bebedril, Infacol, Co-Lactase și Baby Guard), Nestle (Nestle Baby si Nesquik) si  Vedra International, Dr. Phyto, Doppelherz, Podravka, Lino, Mommy HAI, Drool.ro, ROOVI, De-a Joaca, Aqua Carpatica, Cremeria Matei, Obio.ro, Nutrivita, Caro Toys, Playmobil, Hama, Arkedo, Poieni, Crucea Roșie Română, Taticool.ro, Roaba de Cultură.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related