Parenting ADS a deschis sezonul evenimentelor de vară cu CEL MAI MARE PICNIC ÎN FAMILIE

Parenting ADS a deschis sezonul evenimentelor de vară cu CEL MAI MARE PICNIC ÎN FAMILIE

Primul Mare Picnic Urban la iarbă verde din acest an a transformat pajiștea de la Roaba de cultură din parc Herăstrău în cel mai mare loc de joacă în aer liber!

Cu peste 20.000 de părinți și copii care au ales să petreacă timp de calitate împreună cu noi, Picnicul Social Moms din acest an a creat cadrul perfect pentru o zi plină de voie bună: ieșirea la iarbă verde, joaca, ateliere creative pentru pentru cei mici, spectacole și concerte pe scenă, concursuri și activări din partea partenerilor.

Gazda evenimentului a fost artista Alina Sorescu, influencer, om de televiziune și coordonatoarea grupului de muzica Picii lu’ Soreasca, care a pregătit scena pentru spectacolele de sunet și mișcare, muzică și dans, teatru si magie.

Teatrul și poveștile frumoase au deschis programul la scena: Opera Comică pentru copii cu spectacolul de magie Magic Way, urmată de E Ora de Păpuși! cu Ana Crăciun Lambru, un spectacol cu povești pline de umor, iar copiii au râs, au cântat și au dansat alături de personajele MI și LO, în timpul spectacolului de teatru Fabrica de Fantezie, realizat de Mișa Șerban și Laurian Manta.

Peste 250 de copii talentați au pășit cu emoții pe scenă și ne-au încântat cu demonstrații de gimnastică ritmică, dansuri, karate, acrodance și muzică. Au luat parte la prezentarea de modă a colecției de vară LC Waikiki și au cântat împreună cu corul de pici ai Alinei Sorescu.

Surpriza evenimentului l-a reprezentat spectacolul Anei Beregoi, care a sustinut primul ei concert solo. Ana a cântat pentru copiii care nu s-au mai dezlipit de lângă scenă, creând o atmosferă cu totul și cu totul excepțională.

Vrajimăturica Zurli și Mascota Fetița Zurli au continuat seria surprizelor, iar prichindeii au cântat și au dansat pe celebrele melodii Gașca Zurli.

La firul ierbii, copiii au participat la numeroase ateliere, concursuri și activari educative și distractive:

-  au învățat cum să folosească materiale reciclate la atelierul de reciclare creativă la cornerul La Roche Posay;
-  au construit moriști de vânt la standul Varta;
-  și-au activat creativitatea în cadrul atelierului de colorat organizat de partenerul nostru Synevo;
-  și-au personalizat tricourile la atelierul de pictură pe tricouri de la cornerul LC Waikiki;
-  atelierul de brățări și mascota Sunny i-au încântat pe micuți la cornerul Sun Plaza;
-  au experimentat și testat lucruri noi în cadrul atelierlor de arts&crafts: codițe colorate, sesiuni de stimulare senzorială și stimularea limbajului cu un psiholog, ateliere senzoriale cu sare, tatuaje, pictură pe figurine ipsos, atelierul de slime, atelierul de fișe cu nisip colorat Party Factory;
-  Toni Junior i-a provocat pe cei mici la un concurs de sărituri cu sacul, organizat de Delaco;
-  și-au pus o dorință și au învârtit roata visurilor la standul  Eurolife;

Totul a fost mai dulce și mai răcoros datorită răsfatului oferit de partenerul Lidl Romania, care a împărțit din belsug înghețată delicioasă Gelatelli & Bon Gelati. Cortul Lidl a fost o oaza de relaxare pentru părinți și un punct de atracție pentru cei mici care au participat la ateliere de face painting.

La Roche Posay a oferit participanților păturici de picnic, iar specialistii de la cornerul lor au transmis infomații utile despre importanța protecției solare și a îngrijirii corecte a pielii.

La cornerul Thea Pharma părintii si-au putut face programare pentru un control oftalmologic gratuit, iar animatorii de la cornerul MagnaPharm au gândit activari speciale pentru cei mici, dar și pentru parinti:

“Picnic in Familie a fost un eveniment în care ne-am simțit pentru o clipă cu toții copii, totodată bucurându-ne împreună cu cei mici de minunatul décor în care ne aflam. Nimic nu este mai frumos decat râsul sincer al copiilor care s-au bucurat de fiecare moment. Vă mulțumim pentru oportunitatea de a crea un colt special, apreciat atât de cei mici, cât ți de cei mari.”, Laura Ciocirlan, Digital Marketing Specialist, MagnaPharm.

În fiecare colț al pajiștii, copiii și părinții au putut descoperi ceva nou, educativ, distractiv sau creativ și le mulțumim partenerilor care ne-au fost alături și cu ajutorul cărora am reușit să transformăm o zi de sâmbată într-o zi de mare distracție pentru copii:

Ziua de sâmbătă când a avut loc Picnic în familie ar putea fi numită una memorabila pentru ca atmosfera a fost una în care părintele se conecteaza cu copilul.

"Din punct de vedere al unui om care lucrează cu familii as putea spune ca e exact ceea ce îmi doresc sa se întâmple cel puțin săptămânal. Datorita vouă, cei care ați organizat un asemenea eveniment, mulți au putut să dezbrace hainele de adult și să se lase la nivelul copilului. Am fost impresionată de legăturile dintre bunici și nepoți, dintre adultul și copilul din el, dintre părinți și copii.", Hortensia Stefan, psiholog si trainer ateliere.

Intrarea la eveniment a fost gratuită pentru întreaga familie și îi așteptăm pe toți cu voie bună și numeroase surprize și la ediția din septembrie a celui mai mare Picnic Urban:

"Am fost invitată de o prietenă la un eveniment dedicat copiilor într-un loc frumos și verde, în Herăstrău, la Roaba de cultură. Așă că am plecat în sâmbata respectivă, împreună cu mai mulți prieteni pe care i-am invitat (doar nu era să ma chinui de una singură) către locul cu pricina. Am ajuns acolo și ne-am întâlnit cu toții în fața scenei. În clipa imediat următoare copiii au intrat în atmosfera evenimentului si au început să participe la numeroasele activități: baloane, pictură pe față, tobogan gonflabil, vată pe băț, să picteze, să-și facă poze cu tot felul de mascote, you name it!", Raluca Toma, participant.

Picnic în Familie este un proiect Social Moms, realizat cu sprijinul sponsorilor și partenerilor noștri: Lidl, La Roche Posay, Synevo, Delaco, Honda, Eurolife Asigurări, Super Food, Thea Pharma, Sun Plaza, Varta, Cărturești, Ace, Joie, LC Waikiki, Dr. Phyto, Green Sugar, De-a Joaca, 9luni shop, Vedis, Epson, MagnaPharm (Urgo, Bio Oil, Excilor), 5toGO, Eva Intima, Hama, Poieni, Alina Sorescu & Picii, Taticool.ro, Opera Comică pentru copii, Roaba de Cultură.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related