Budweiser - cum sa faci istorie in advertising

Fara indoiala isteria care a cuprins Statele Unite si apoi lumea intreaga in legatura cu de acum celebrul "wussup" a intrecut pana si asteptarile agentiei de publicitate ce a creat campania. Privind in urma, stam si ne intrebam: ce a fost atat de genial, atat de "catchy" in aceasta campanie?

In primul rand, este bine de stiut ca personajele din reclamele Budweiser sunt prieteni si in viata de toate zilele, ceea ce a adus realism si implicit credibilitate spoturilor.

De ce ar accepta clientul o asemenea campanie care doar povestita probabil ca ar parea de-a dreptul idioata? Pentru ca odata ce vezi spoturile, dorinta de a face parte din lumea ilustrata in reclama devine irezistibila, o lume in care nu ai de facut nimic altceva decat sa te uiti la televizor (mai mult, la sport!) si sa savurezi o bere.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Sectiune

Dictionar



Related