Delta isi face planul de zbor pentru o noua era a brandului

Identitatea vizuala a operatorului aerian reflecta increderea Delta in viitorul sau si atentia deosebita pentru serviciile globale destinate clientilor.

Intrarea companiei Delta Air Lines intr-o noua era este marcata de o noua identitate vizuala si de brand - un triunghi rosu, tridimensional, aplicat peste un fundal albastru - imagine care reflecta succesul transformarii Delta intr-o companie aeriana axata indeosebi pe satisfacerea cerintelor clientilor.
Noua identitate vizuala a companiei, rezultatul mai multor luni de cercetari in randurile angajatilor si clientilor, va fi inscriptionata pe mai mult de 900 de avioane Delta si Delta Connection si va fi vizibila in peste 300 aeroporturi, pe pagina de internet a companiei www.delta.com cat si pe toate materialele publicitare si comerciale ale Delta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Oameni

Sectiune



Related